برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی  در هفته قرآن و عترت استان کرمانشاه

کرمیان، گفت: هفته قرآن و عترت استان کرمانشاه با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی هنری رسانه‌ای و دینی از ۱۰ لغایت۱۶ اسفند ماه همزمان با ولادت با سعادت حضرت مصطفی(ص)در سراسر استان برگزار خواهد شد.

محسن کرمیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: با توجه به تصویب برنامه های هفته قرآن و عترت استان و در جلسه شورای فرهنگ عمومی و تاکید نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه مبنی بر هر چه باشکوه تر برگزار شدن برنامه‌های قرآنی، اهتمام ادارات و سازمانهای مختلف استان در این خصوص موجب رونق و دمیدن روح معنوی تازه در فضای استان خصوصاً در شرایط کنونی دانست.

 

 

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه افزود:رویداد بزرگ هفته قرآن و عترت، فتح بابی در زمینه ایجاد تعامل در بخش های مختلف فرهنگی و هنری و قرآنی در استان است و برگزاری فعالیت ها و برنامه های مشارکتی را بهترین راه برای جلوگیری ازاجرای برنامه های تکراری از سوی ادارات مختلف استان قلمداد کرد.

 

 

وی خاطر نشان کرد: پوستر و فراخوان برنامه های هفته قرآن و عترت استان در پورتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به آدرس Kermanshah.farhang.gov.ir بارگذاری شده است.

 

 

کرمیان تصریح کرد: اهداف جشنواره می توان به اشاعه و ترویج فرهنگ قرآن کریم،کشف استعدادهای جوانان خلاق و حمایت از جوانان و نوجوانان مستعد، ایجاد انگیزه در میان عموم جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان برای فراگیری معارف قرآن و عترت باشد.

کد خبر 1145727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha