نخستین  جشنواره رسانه‌ای «حریم رسالت» در گیلان برگزار می شود

پارسا از برگزاری نخستین جشنواره رسانه ای حریم رسالت ویژه بانوان در گیلان خبر داد‌ و گفت: رسانه‌های مطالبه گر گیلان بسیار کم است و تا زمانی که تعداد رسانه مطالبه گر افزایش پیدا نکند هیچ نتیجه ای حاصل نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، « مهدی پارسا» امروز ( دوشنبه،  ۱۸بهمن ) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بانوان همواره نقش مهمی در رسانه‌های گیلان داشته و خدمات و فداکاری های زیادی را انجام دادند و در این راستا برای نخستین بار جشنواره رسانه ویژه بانوان با عنوان حریم رسالت برگزار می‌شود.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه اصحاب رسانه در گیلان بهترین و محجوب ترین خبرنگاران در سطح کشور شمرده می شوند گفت: تاثیر گذاری خبرنگاران در سطح استان و حتی کشور بسیار زیاد است.

 

وی  تصریح کرد: گیلان بیش از ۴۰۰ رسانه فعال دارد و این نشان دهنده اهمیت رسانه در گیلان بوده ولی در این راستا بایستی دید چقدر رسانه استان در امید آفرینی جامعه موفق بوده اند.

 

پارسا با تاکید بر لزوم توجه رسانه ها به ایجاد امید آفرینی در جامعه خاطرنشان کرد: در طول ۴۳ سال، دشمنان اسلام و نظام همواره سعی در ایجاد یاس و ناامیدی داشتند لذا در این راستا رسانه‌ها نقش ارزنده ای داشته و بایستی برای شکست این برنامه استکبار در جنگ روایت ها اولین روایت صحیح را بیان کنیم.

 

پارسا با گله مندی از کم‌بودن رسانه های مطالبه گر در گیلان، تصریح کرد: رسانه‌های مطالبه گر گیلان بسیار کم است و تا زمانی که تعداد رسانه مطالبه گر افزایش پیدا نکند هیچ نتیجه ای حاصل نمی شود.

 

وی ادامه داد: در چند سال گذشته دو هزار مسکن محرومین توسط سپاه گیلان ساخته شده است ولی در این استان این امر برجسته نشد در حالی انعکاس چنین اتفاقاتی سبب ایجاد امید در جامعه می‌شود.

 

پارسا از برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای ویژه بانوان خبر داد و خاطر نشان ساخت: هویت بخشی بانوان و ارتقاء روحیه خودباروی نقش زنان در فرهنگ ایثار و مقاومت و شهادت زنان در اشتغالزایی و کارافرینی، نقش حجاب و عفاف در کاهش اسیب‌های اجتماعی، جوانی جمعیت، راهکارها و پیشنهادهای حل این مشکلات از جمله محورهای این جشنواره شمرده می شود.‌

 

وی ادامه داد: این جشنواره در پنج قالب تیتر، گزارش، یادداشت و عکس و فیلم بوده و هیچ محدودیتی در ارسال تعداد آثار وجود ندارد‌.

 

پارسا اظهار داشت: علاقمندان می‌توانند تا ۱۵ خرداد آثار خود را به نشانی ایمیل Harime.Resalat@yahoo.com ارسال کنند.

 

گفتنی است، «معصومه نیک کار» بعنوان دببیر جشنواره رسانه ای حریم رسالت معرفی شد و در پایان این جلسه پوستر جشنواره رونمایی شد.

 

 

کد خبر 1145891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha