مسابقه کتابخوانی«زندگی به سبک روح الله» در خدابنده برگزار می شود

به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «زندگی به سبک روح الله» به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خدابنده برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «زندگی به سبک روح الله» برش هایی از سیره زندگی امام روح الله(ره)، نوشته حجت‌الاسلام علی اکبر سبزیان به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خدابنده و با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برگزار می شود.

 

علاقمندان جهت دریافت سوالات مسابقه باید به کتابخانه های عمومی در سطح شهرستان خدابنده مراجعه و پاسخ سوالات را از طریق شبکه اجتماعی واتساپ به شماره ۲۳۶۶ ۵۷۰ ۰۹۹۰ ارسال و یا به صورت مجازی از طریق لینک https://survey.porsline.ir/s/TqgrbCL در مسابقه شرکت کنند.

 

مهلت شرکت در مسابقه تا پایان بهمن ماه ۱۴٠٠ است و به ده نفر از برگزیدگان به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد در ضمن علاقمندان جهت دریافت فایل کتاب به لینک http://khodabandehlib.blogfa.com مراجعه کنند.

 

گفتنی است، کتاب «زندگی به سبک روح الله» به قلم حجت‌الاسلام علی اکبر سبزیان در ۱۲۰ صفحه به همت کانون اسلامی جوانان شهر خورشید تهیه و از سوی انتشارات الشمس منتشر شده است.

 

مردان بزرگ الهی، افزون بر آنکه سیره و رفتار سیاسی، اجتماعی و مبارزاتی‌شان درس و تجربه است، سیره و سبک زندگی شخصی و خانوادگی ایشان نیز راهبرد هدایت و نجات و درست زیستن است؛ از این رو مجموعه زندگی به سبک روح الله، برداشت‌ها و برش‌هایی از سیره خانوادگی حضرت امام خمینی(ره) است که می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای زندگی سعادتمندانه نسل مسلمان امروز باشد. این بخش ها از زندگی حضرت امام که کمتر بدان پرداخته شده، خانواده ها را با ظرافت ها، لطافت‌ها و مهارت‌های دینی و قرآنی زندگی حضرت روح الله که تاکنون پنهان مانده، بیشتر آشنا می‌کند. نویسنده در ابتکاری زیبا، در بعضی از خاطرات، روایت و حدیثی متناسب با آن موضوع آورده است و با توجه به این که زندگی حضرت امام برگرفته از آیات و روایات است، این کار بر غنای کتاب افزوده است.

کد خبر 1145996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha