برکات انقلاب اسلامی به صورت کامل بیان نشده است

حجت الاسلام حسینی گفت: امروز به برکت انقلاب و خون شهدا شاهد رشد ۱۱ برابری در حوزه علم و فناوری در مقابل کشورهای دیگر هستیم چیزی که قبل از انقلاب ندیده بودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام «سید شهاب‌الدین حسینی» در محفل انس با قرآن که همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی فرصتی را فراهم کرد تا سر سفره قرآن بنشینیم و به فرائض دینی تمرکز کنیم. 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم با تکیه بر جوانان انقلابی مسیر غزت و اقتدار ایران اسلامی طی می‌شود، باید به جوانان اعتقاد شود؛ چراکه همین انقلاب به برکت خون جوانان وطن به پیروزی رسیده است.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران مشابه انقلاب های فرانسه، روسیه و الجزایر نبوده است، گفت: آن انقلاب‌ها اغلب جنبه مادی، مارکسیستی و سوسیالیستی داشتند، اما انقلاب اسلامی کشورمان انقلابی برگرفته از قرآن و عترت است.

حسینی ادامه داد: بر همین اساس هم ملت ایران ۴۳ سال با تمام رنج و زحمت از آرمان‌ها، عزت و افتخار و شعارهایی که داده‌ بودند، حمایت و پشتیبانی کرده‌اند و همچنان ثابت‌قدم هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی به روند رو به پیشرفت انقلاب اسلامی نیز اشاره و بیان کرد: امروز به برکت همین ملت و خون شهدا شاهد رشد 11 برابری در حوزه علم و فناوری در مقابل کشورهای دیگر هستیم چیزی که قبل از انقلاب ندیده بودیم.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه در تمامی جنگ‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بخشی خاک از کشورمان جدا شده بود، اضافه کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی حتی یک وجب از خاک کشورمان جدا نشد و در آن جنگ جانانه و با تمام وجود در مقابل تمام ابرقدرت‌ها ایستادگی کردیم.

کد خبر 1146210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha