«هیچکس به پیشوازم نیامد» در آستارا رونمایی شد

«هیچکس به پیشوازم نیامد» چهارمین کتاب شعر یاشار صلاحی شاعر آستارایی با حضور اصحاب فرهنگ و هنر و شعرا در محل گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «شاپور تشرینی» امروز (سه‌شنبه، ۱۹ بهمن) در آیین رونمایی از مجموعه شعر« هیچکس به پیشوازم نیامد»،اظهارکرد: نام آستارا به فرهنگ و تاریخ ارزشمند آن گره خورده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا افزود: آثار علمی و هنری هنرمندان و اصحاب فرهنگ آستارا، بیشتر از جاذبه‌های تجاری و اقتصادی آن معرفی شود.

 

وی با اشاره به اینکه یازدهمین کتابی است که در سال جاری در شهرستان آستارا چاپ می‌شود، تصریح‌کرد: در سال ۱۴۰۱ برای فعالان فرهنگی و تولیدکنندگان آثار مکتوب برنامه‌های خوبی داریم.

 

تشرینی از تجلیل مفاخر آستارا خبر داد و گفت: در آستارا انجمن مفاخر آستارا تاسیس می‌شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا با بیان‌اینکه مجموعه شعر« هیچکس به پیشوازم نیامد» در ۵۳ صفحه و توسط انتشارات سپید قلم در شمارگان یک‌هزار نسخه چاپ شده است، افزود: این مجموعه شعر که قالب آن نو بوده  با قیمت ۵۰۰ هزار ریال در بازار عرضه شده است.

 

گفتنی است، شعرخوانی شاعران پیشکسوت و جوان آستارایی از دیگر بخش‌های رونمایی مجموعه شعر «هیچکس به پیشوازم نیامد» در بندر آستارا بود.

کد خبر 1146350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha