مسابقه ایران ۱۴۴۰ همزمان با دهه فجر ۱۴۰۰ برگزار می شود

مسابقه بزرگ ایران ۱۴۴۰ همزمان با دهه فجر ۱۴۰۰ با مشارکت اعتاب مقدسه و مراکز فرهنگی کشور در شبکه ملی خانواده فاطمی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، مسابقه بزرگ بین المللی ایران ۱۴۴۰ در سه بخش بزرگسالان، نوجوانان و کودکان با مشارکت اعتاب مقدسه ایران و مراکز فرهنگی کشور از ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ برگزار می شود.

 

این مسابقه در بخش عمومی با معرفی کتاب « پیش رفته ایم » شامل مروری بر پیشرفت های اقتصادی ۴۰ ساله نظام با وجود موانع و کاستی ها به چهار روش پاسخ به سوالات، ارسال فایل صوتی، معرفی کتاب و خوانش بخشی از کتاب و تصویر سازی برگزار خواهد شد.

 

همچنین در بخش نوجوان با معرفی کتاب داستان یک مناظره شامل نگاهی به ایران، چهل سال پس از پیروزی انقلاب به سه روش پاسخ به سوالات، خوانش بخشی از کتاب و ارسال کلیپ صوتی برگزار می شود.

 

در بخش کودک نیز با معرفی کتاب خورشید آزادی شامل رنگ آمیزی به همراه شعر به دو روش ارسال کلیپ صوتی و نقاشی برگزار خواهد شد.

 

جوایز این مسابقه اسکان در زائرسرای رضوی، ده ها پلاک گل متبرک، ده ها قاب غبار متبرک، ده ها کارت هدیه، ده ها تابلو فرش متبرک فاطمی، ده ها سنگ مضجع متبرک فاطمی و….. است.

 

علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند به شبکه ملی خانواده فاطمی و نشانی اینترنتی https://fatemi.amfm.ir/sub-rpt/ مراجعه کنند.

 

کد خبر 1146586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha