امنیت و عزت امروز ما مدیون خون شهداست/ برای حل مشکلات باید نگاه به درون داشته باشیم

حجت الاسلام گرزین گفت: اگر امروز امنیت و عزت داریم مدیون خون شهدا و مجاهدت مسئولانی است که پای خون شهدا ایستادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام « عباسعلی گرزین» در یادواره شهدای روستای ایلوار اظهارکرد: پیروزی انقلاب اسلامی یک اتفاق عجیب بود، برخی از ما شاید هنوز عظمت انقلاب اسلامی را درک نکرده باشیم.

 


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: همه دنیا ایستادند تا این انقلاب به ثمر نرسد اما شد، همه آمدند و جمع شدند تا آن را به زمین بزنند و ناکار کنند اما نتوانستند.

 

وی افزود: در طول تاریخ اسلام، چنین انقلاب و امتی را سراغ نداریم که مردمی انقلابی و با شجاعت پای دین خدا ایستاده و موانع را یکی یکی پشت سر گذاشته باشند؛ برای همین امام خمینی (ره) فرمودند شهادت می دهم امت ما از مردم مدینه در عصر پیامبر (ص) و از مردم کوفه در عصر امیرالمومنین (ع) برتر هستند.

 

حجت الاسلام گرزین ادامه داد: امام خمینی (ره) شخصیت عجیب و بزرگی بود و هیچ وقت حاضر نشد به خاطر دنیای خودش آخرت کسی را خراب کند، حرکتی که امام راحل انجام داد و انسان هایی که تربیت کرد، حرکتی عظیم، تاریخی و بی نظیر بود.

 

وی گفت: جنس انقلاب ما چون از جنس نور، نماز و عبادت و برای خدا است، خسته کننده و ملال آور نیست و بالعکس انرژی انسان را زیاد می کند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: اگر امروز امنیت و عزت داریم مدیون مجاهدت شهدا و مسئولانی هستیم که پای خون شهدا ایستادند. در مقابل هرجایی هم ضربه خوردیم و عقب ماندیم، گرفتار مسئولان جاهل و خائنی بودیم که به جای اینکه فکرشان و چشم شان به اهل بیت (ع)، راه شهدا و مردم باشد به بیگانگان بود.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز هم باید روی پای خودمان بایستیم و پای انقلاب، نظام و اسلام بایستیم تا مشکلات ما برطرف شود.
 

 

کد خبر 1146706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha