آغاز مراسم چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

مراسم روز ۲۲ بهمن راس ساعت ۹:۳۰ صبح در حدود ۱۵۰۰ شهر و در بیش از ۳۰۰۰ روستاهای کشور آغاز شد که مراسم در تهران و تمامی شهرها با رنگبندی قرمز به صورت خودرویی خانوادگی و موتوری و در دیگر شهرها با حفظ تمام دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، مراسم روز 22 بهمن راس  ساعت ۹:۳۰ صبح  در حدود ۱۵۰۰  شهر و  در بیش از ۳۰۰۰  روستاهای کشور آغاز شد. این مراسم در تهران و تمامی شهرها با رنگبندی قرمز ، به صورت خودرویی خانوادگی و موتوری برگزار شد و در دیگر شهرها با حفظ تمام دستورالعمل های بهداشتی، راهپیمایی محدود انجام می‌شود.

 

استقرار بیش از 15 کیلومتر سیستم صوتی در مسیرهای راهپیمایی خودرویی و موتوری منتهی به میدان آزادی و ارائه خدمات صوتی با اضافه کردن بیش از 750 بلندگو و آماده سازی 50 واحد صوت سیار با بهره گیری از 350دستگاه بلندگودر مسیرهای دوازده گانه راهپیمایی تهران و ارائه بیش از 300 کیلومتر خدمات سیستم صوتی در مراکز استانها که به عنوان بزرگترین سیستم صوتی  مراسم های ملی در کشورهای جهان شناخته شده است از جمله اقدامات برای برپایی مراسم یوم الله ۲۲ بهمن است. همچنین ضمن رعایت هرچه بیشتر دستورالعمل های بهداشتی، تعدادی محدود (حدود 200 غرفه) فرهنگی، بهداشتی در طول مسیرهای منتهی به میدان آزادی ارائه خدمات خواهند داشت.

 

بنابراین گزارش، رسانه های خارجی مقیم با حدود ۲۰۰ خبرنگار و تصویربردار و بیش از ۶۳۰۰ عوامل رسانه ای داخلی ( در مجموع بیش از ۶۵۰۰ خبرنگار ، عکاس و تصویربردار ) مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در سراسر کشور را پوشش خبری خواهند داد .همچنین، تمامی شبکه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی از جمله بیش از ۳۵۰ گروه خبری  و تمام شبکه های برون مرزی و جام جم در تهران و تمام شبکه های استانی کشور در مسیرهای راهپیمایی ، مراسم ۲۲ بهمن را به صورت مستقیم پوشش خبری ـ تصویری خواهند داد.

 

 

 

 

کد خبر 1147149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha