انقلاب اسلامی حامی مظلومین و خار چشم ظالمین است

سردار کشکولی گرامیداشت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب، افزود: انقلاب اسلامی حامی مظلومین و خار چشم ظالمین است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،  سردار« مرتضی کشکولی» در مراسم بزرگداشت 22 بهمن، گفت: نکوهداشت 22 بهمن هر سال یک پیروزی مستقل برای انقلاب اسلامی است.

 

وی افزود: استکبار جهانی بعد از دهه فجر سال 1357 در قالب توطئه های مختلف به دنبال این است که سالگردهای انقلاب را کمرنگ کند اما ملت ایران هرسال با شکوه بیشتری این مراسم را برگزار می کنند.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان امام خمینی (ره) از همان اوایل پیروزی انقلاب، قیام برای خدا را هدف قیام خود عنوان کرد، ادامه داد:  امام خمینی (ره) در گام نخست خط سیر انقلاب را  مشخص کرد.

 

وی بیان کرد: امام خمینی (ره) و ملت ایران با دست خالی نه تنها علیه رژیم ستم شاهی بلکه بر علیه همه ستم کاران قیام کردند و مردم تحت سلطه جهان را از نا امیدی نجات دادند.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) خاطرنشان کرد: با شروع انقلاب اسلامی دوره بازگشت به دین و خدا در جهان احیاء شد.

 

سردار کشکولی ادامه داد:امام خمینی (ره) از سال 42 با مخالف با قانون انجمن ایالتی ولایتی برای اخراج شاه از کشور کمر همت بست و به لطف خدا و ولایت مداری ملت ایران انقلاب اسلامی پیروز شد.

 

وی خاطرنشان کرد: جمهوریت و اسلامیت و مبنا قرار دادن قرآن  و شرعیت در جامعه و حاکم شدن حاکمیت ضد استعماری و ضد استکباری ابداع امام خمینی (ره) است.

 

سردار کشکولی افزود: امروز انقلاب اسلامی آرام و با صلابت از جنگ هشت ساله که جنگ دنیا در برابر انقلاب اسلامی بود با پیروزی گذر کرد و این ماهیت انقلاب اسلامی است.

 

وی همچنین با اشاره به تحریم های ظالمانه، ادامه داد: انقلاب اسلامی همه توطئه های دشمنان را با صلابت کناز گذاشته است.

 

سردار کشکولی اظهار کرد: انقلاب اسلامی با اثبات کارآمدی وبا صلابت در برابر توطئه های دشمنان ایستاده است.

 

وی پیشرفت در عرصه های مختلف چون علمی، نظامی ..،  بینش سیاسی،  توزیع و توسعه عدالت در جابه جایی خدمت و صنعت به مناطق مختلف را از دستاوردهای انقلاب دانست و ادامه داد: توزیع و توسعه عدالت در سطح جامعه از دستاوردها انقلاب است.

 

سردار کشکولی بیان کرد: ایستادگی 43 ساله در برابر زورگویان عالم هم دستاورد بزرگ انقلاب است.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مردمی ترین و مقتدر ترین کشور است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران حامی مظلومین و خار چشم ظالمین است.

 

فرمانده سپاه لرستان  خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز کشور مقتدری است و الگوی مقتدر برای مبارزه دائمی موفق با توطئه های دشمنان از دستاوردهای انقلاب است.

کد خبر 1147275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha