ایجاد اشتغال برای ۱۵ نفر توسط کانون فرهنگی هنری الزهرا چوئبده

قانعیان از ایجاد اشتغال برای ۱۵ نفر توسط مدیر کانون فرهنگی هنری الزهرا شهر چوئبده خبر داد و گفت: خوشبختانه به همت مدیر این کانون دستگاهی برای تهیه نمک دریایی تهیه شده و این افراد هم اکنون مشغول به فعالیت شده اند،

«حسین قانعیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: به مناسبت این ایام فرخنده به همراه معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، از کانون فرهنگی هنری الزهرا مسجد امام حسین (ع) شهر چوئبده بازدیدی داشتیم که کتابخانه و دفتر این کانون افتتاح شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند به بازدید از کانون کوثر چوئبده مستقر در مصلای نماز جمعه این شهر اشاره کرد و افزود: نشستی در راستای اجرای برنامه های فرهنگی هنری کانون های سطح شهر چوئبده با امام جمعه این شهر برگزار کردیم.

 

وی تصریح کرد: معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند به منظور همکاری و حمایت از کانون های فرهنگی هنری سطح شهر چوئبده در راستای اجرای برنامه ها قول مساعد دادند تا اعتباری برای این مسئله که بسیار مهم نیز است تخصیص دهند.

 

قانعیان از ایجاد اشتغال برای ۱۵ نفر توسط مدیر کانون فرهنگی هنری الزهرا شهر چوئبده خبر داد و اضافه کرد: خوشبختانه به همت مدیر این کانون دستگاهی برای تهیه نمک دریایی تهیه شده و این افراد هم اکنون مشغول به فعالیت شده اند، ضمن اینکه این نمک از لحاظ کیفیت بسیار مناسب است.

 

وی ادامه داد: در این اقدام برای هشت نفر به صورت مستقیم و هفت نفر دیگر نیز به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند تاکید کرد: این کار بسیار زیبایی بود که به صورت خودجوش توسط مدیر این کانون در محل مسجد انجام می شود.

 

کد خبر 1147521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha