پیشنهاد تاسیس کتابخانه و نمایشگاه دایمی پاسداران اهل قلم

منصوری لاریجانی با اشاره به استفاده از ظرفیت ۳۵۰۰ اهل قلم سپاه و استفاده از این ظرفیت در وزارت ارشاد گفت: پیشنهاد می کنم در بهترین نقطه تهران یک نمایشگاه و کتابخانه دایمی پاسداران اهل قلم دایر شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، منصوری لاریجانی، نویسنده برتر کشوری و صاحب 60 جلد کتاب و 250 مقاله برتر در شانزدهمین همایش کتاب سال پاسداران اهل قلم گفت: اندیشه باعث عزت، اقتدار و محبوبیت یک ملت است و سپاه با توجه به جشنواره شانزدهم بیش از سه هزار و 500 صاحب قلم دارد. با ظرفیت عظیم سپاه این ظرفیت مایه محبوبیت، عزت و اقتدار نظام اسلامی است و همایش سالی یک بار کفایت نمی کند که تنها چند نفر مورد تقدیر قرار بگیرند.

 

این نویسنده برتر کشوری افزود: این تعداد اهل قلم همدیگر را نمی شناسند و باید زمینه آمیخته شدن اندیشه های آنها فراهم شود. با توجه به تهاجم ترکیبی که در بیانات رهبر انقلاب به آن اشاره شده است، مسئولیت ما دوچندان است. بهترین نهاد ترکیبی برای مواجهه با تهاجم ترکیبی سپاه است که هم صاحب قلم و بلم است. سپاه می تواند پنجه در پنجم استکبار پیروز شود.

 

منصوری لاریجانی در ادامه پیشنهاد استفاده از سه هزار و 500 نفر اهل قلم را به وزارت ارشاد داد و افزود: باید زمینه استفاده از این ظرفیت در وزارت ارشاد فراهم شود و آثار اهل قلم سپاه در تمام مراکز تفریحی و هتل ها موجود باشد؛ این آثار عقبه سپاه هستند و آینه تمام نمای جهاد تبیین را نشان می دهند.

 

وی پیشنهادی نیز به فرمانده کل سپاه سردار سلامی داد و گفت: پیشنهاد می کنم در بهترین جای تهران یک نمایشگاه دایمی و کتابخانه دایمی آثار پاسداران اهل قلم دایر شود.

 

وی گفت: سه هزار و 500 نفر اهل قلم سپاه منشأ تحول نوین اسلامی هستند و یقین دارند می توانند پایه گذاری حرکت تمدن نوین اسلامی را در کتابخانه پاسداران تهران بنا بگذارند.

کد خبر 1148357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha