تولید، تامین و پخش بیش از۱۹هزار دقیقه برنامه در چهل و سومین فجر آزادی

به همت صدا و سیمای مرکز زنجان در چهل و سومین فجر آزادی ۱۹ هزار برنامه تولید، تامین و از شبکه اشراق زنجان پخش شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، دهه فجر امسال که با ماه پرفضیلت رجب همزمان بود حال و هوای خاصی داشت و حضور پرشور اقشار مختلف مردم بویژه جوانان در راهپیمایی خودرویی 22بهمن با وجود سرمای کم سابقه بیعت مجدد ملت سرافراز با انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را رقم زد.

 

در این راستا صدا و سیمای مرکز زنجان برنامه ریزی گسترده ای را برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر انجام داده بود و تلاش کرد تا با بسیج تمامی امکانات و نیروهای خود ، خدمات و دستاوردهای این نظام مقدس را تبیین نماید .

 

شبکه استانی اشراق در این ایام ویژه برنامه های متعددی را تولید ، تأمین و پخش نمود که از آن جمله می توان به برنامه شبانگاهی و زنده « پرچم» که  بمدت 14 روز میهمان خانه های بینندگان شبکه استانی بود، « سلام بر فجر » با موضوع تبیین خدمات در مناطق مختلف استان در قالب  برنامه صبح گاهی، ویژه برنامه «فجر حماسه سی» ویژه روز 22 بهمن و نمایش جلوه های پرشور حضور مردم فهیم استان در راهپیمایی22 بهمن ، اشاره کرد .

 

پخش مستند، فیلم های سینمایی، سرودهای انقلابی و آیتم های تامینی از دیگر برنامه های شبکه اشراق در این ایام بود که در کنار سایر برنامه های روتین که هرکدام به فراخور موضوع برنامه به این ایام پرداختند، در کنار بینندگان شبکه اشراق بودند .

 

معاونت سیما در مجموع بیش از 9975 دقیقه برنامه در دهه فجر امسال تولید و پخش نمود؛ شبکه استانی صدا هم برای این ایام برنامه های متنوعی تدارک دیده بود.ویژه برنامه های « چهارراه انقلاب»  با هدف بیان حال و هوای سالهای دور دوران انقلاب در استان زنجان در قالب 10 برنامه، « افتخارپرچمی»، نمایش شهدای انقلاب زنجان، رادیو انقلاب، «دستاورد » ، « گلبانگ آزادی» و روزشمار انقلاب از جمله برنامه هایی بود که رادیو زنجان برای این ایام تولید و پخش کرد .

 

علاوه بر این پخش صدا نیزعلاوه بر تأمین و پخش 55 ساعت برنامه در قالبهای مختلف ، با پخش و بازپخش 257 اسلاید در در رادیو نما ،درکنار مخاطبان بود. معاونت صدا در مجموع 7110 دقیقه برنامه با محوریت ایام ا... دهه فجر تولید و پخش نمود.

 

معاونت خبر نیز همگام با سایر معاونتهای تولیدی نقش بسزایی در گرامیداشت دهه فجر ایفا کرد . خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان در این ایام سعی کرد با بهره گیری تمامی امکانات موجود، رویدادها ، افتتاح ها و مراسمات این دهه مبارک را به طور کامل پوشش دهد . پخش گزارشهای مختلف از خدمات نظام جمهوری اسلامی در سطح استان، 50 گفتگوی زنده خبری در بخشهای خبری رادیو و تلویزیون ، 410خبر  استانی ، 30گزارش رادیویی و تلویزیونی، تولید گزارشهای مختلف تولیدی ، خبری و تهییجی از اقدامات صورت گرفته در معاونت خبر مرکز در این ایام بود . در مجموع عملکرد معاونت خبر در دهه فجر  بیش از 1950 دقیقه بوده است .

 

معاونت فضای مجازی نیز در کنار سایر حوزه های تولیدی با تولید و پخش596 مورد برنامه شامل 300 ویدئو ،  200عکس،  3 اینفوگرافیک ،12 نماهنگ، 20متن، 10 عکس نوشت، 10 آلبوم عکس، 5فتوکامنت، 5ویدئوکامنت، 30پادکست، صفحه ویژه دهه فجر، پخش زنده اینستاگرامی و راه اندازی پویش مردمی نقاشی پرچم ایران بمدت 1696دقیقه، همراه مخاطبان فضای مجازی بود.

کد خبر 1148692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha