استقبال۴ هزار نفری از مسابقه «جهاد تبیین»/مهلت شرکت تا ۲ اسفند تمدید شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل از تمدید مهلت شرکت در مسابقه فرهنگی «جهاد تبیین» تا روز دوشنبه ۲ اسفندماه خبر داد.

حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: با توجه به استقبال شرکت کنندگان از مسابقه فرهنگی «جهاد تبیین» ، این مسابقه تا روز دوشنبه ۲ اسفندماه ۱۴۰۰ تمدید شده است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: این مسابقه همزمان با ایام الله دهه فجر از متن بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مداحان اهل بیت(ع) با دسته بندی ۱۳ موضوع کلیدی این سخنرانی طراحی و اجرا شد.

 

حجت الاسلام مجیدی تبار اظهار داشت: این مسابقه به همت اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل و با مشارکت شهرداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی، دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی، آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) و هیئت رزمندگان اسلام آران و بیدگل اجرا شده است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل در ادامه تصریح کرد: روش شرکت در مسابقه به صورت پیامکی است و علاقه مندان می توانند پس از مطالعه متن مسابقه ، پاسخ گزینه های صحیح را در قالب یک عدد ۶ رقمی از طریق پیامک به سرشماره ۱۰۰۰۳۱۵۴۷۳۷۲۷۲ ارسال کنند.

 

حجت الاسلام مجیدی تبار با اشاره به اینکه تاکنون بیش از  ۴ هزار نفر در این مسابقه فرهنگی شرکت کرده اند، تصریح کرد: علاقه مندان  تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲ اسفند فرصت دارند پاسخ گزینه های صحیح را به سرشماره ذکر شده ارسال و در این مسابقه فرهنگی شرکت کنند.

 

مجیدی تبار ادامه داد: اسامی برندگان این مسابقه نیمه نخست اسفندماه در آستانه مبعث حضرت رسول اکرم(ص) اعلام خواهد شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: جهاد تبیین و روشنگری، یک فرمان عمومی از سوی مقام معظم رهبری است و برای تحقق آن، متولیان رسانه‌ها و فضای مجازی، مداحان ، واعظان و مبلغان دینی به عنوان صاحبان تریبون، هیئات مذهبی به عنوان بزرگ ترین تشکل مردمی، دانشجویان و اساتید دانشگاه و فرهنگیان به عنوان صاحبان فکر و اندیشه برای تحقق این فرمان وظیفه دارند.

 

برای دریافت فایل با کیفیت مسابقه «جهاد تبیین» اینجا کلیک کنید.

 

کد خبر 1149150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha