مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کردستان معرفی شد

حجت‌الاسلام والمسلمین برومند رازیانی در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کردستان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در این مراسم با قدردانی از اعتماد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: مردم کردستان شایسته والاترین خدمت‌ها هستند و ما بر خود وظیفه می‌دانیم که در عرصه فرهنگی و تبلیغ مبانی دینی در منطقه تلاش کنیم.

 

حجت الاسلام رازیانی با اشاره به اینکه تبلیغ و تبیین تنها راهکار مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان در جنگ نرم است، اعلان کرد: امیدواریم مبلغان دینی و نخبگان کردستانی ما را در این مسیر یاری نمایند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: امیدواریم خداوند متعال ما را یاری کند که با حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و علمای منطقه بتوانیم زحمات پیشینیان را ادامه دهیم.

 

وی اضافه کرد: فضا برای کار تبلیغی در استان فراهم است و پیشینیان زحماتی زیادی در این استان کشیدند ما هم دنباله‌رو زحمات این بزرگواران در راه خدمت به مردم خواهیم بود.

 

فعالیت‌های انجام شده در کردستان نتیجها تلاش و مجاهدت نخبگان است

 

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: توفیق خدمت در این استان در دهه 80 حدود پنج سال نصیبم شد و به برکت همان حضور با سایر استان‌هایی که در نقاط مختلف کشور از جمعیت با فضیلت اهل سنت بهره می برند ارتباط وسیعی داشتم و با فرهنگ مردم کرد بیشتر آشنا شدم.

 

وی با بیان اینکه در دهه 90 نیز دو سال در خدمت این مردم بودم و عالمان و چهره‌های علمی زیادی در این استان دیدم که منجر شد با نگاه تازه ای به متون دین بنگرم، بیان کرد: تمام نگر‌ش‌ها و اندیشه‌هایی که برگرفته از متن و بطن دین است همه دارای ارزش و قابل تحسین هستند و بهره جستن از این نگرش ها و فراغت ها و برداشت‌های متفاوت از متن دین، مایه رشد و بالندگی و دینداری جامعه است.

 

حاتمیان اعلام کرد: برهمین اساس میزان تاب آوری جامعه در برابر اندیشه‌های متفاوت و برهان‌های عقلانی از متون دین مایه سعادت بوده نه منشا کدورت و افراط‌ها و این باور در همه ما وجود دارد که باید براساس این نگرش باید بدانیم خدمت در بین این مردمان آدم را به رشد می‌رساند.

 

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی کردستان اعلام کرد: با جامعه بزرگ و فرهیخته علما و ماموستاهای اهل سنت ارتباط وسیعی داشتیم  که مایه هم افزایی در مسیر خدمت به دین و جامعه بوده است.

 

وی وجود کانونهای فرهنگی تبلیغی، هیئات مذهبی، موسسات و خانه های قرآنی و روحانیون و ماموستاها را از ظرفیت‌های موثر استان دانست و اعلام کرد: این تشکل‌ها با کمترین و ابزار و با بیشترین انگیزه در استان تلاش می کنند.

 

حجت‌الاسلام حاتمیان اضافه کرد: همه حرکت‌ها و مجاهدت‌های جامعه در حوزه های مختلف زمانی به سامان می رسد و زمانی نتیجه مطلوب را به ما خواهد داد که به سمت هدفی متعالی حرکت کند تا شاهد رشد و شکوفایی جامعه باشیم.

 

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: بزرگترین دغدغه رهبر معظم انقلاب و نگاهش که به گستره این جامعه می‌اندازد دغدغه جهاد تبیین است که تبیین معارف دین مبتنی بر قرآنئکریم جامعه را به رشد می‌رساند و این رسالت را مکرر رهبر از ما می‌خواهد.

 

وی گفت: هرگاه جامعه بنیاد توحیدی خود و ارزش انسانی خود را بشناسد حتما مسیر هدایت را در پیش می گیرد.

 

در این مراسم از خدمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حاتمیان تقدیر به عمل آمد و حجت الاسلام والمسلمین برومند رازیانی به عنوان مدیر کل جدید تبلیغات اسلامی کردستان معرفی شد.

کد خبر 1149827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha