جایگاه سوخت «سی ان جی» نهبندان به صورت آزمایشی فعال شد

بیکی گفت: جایگاه سوخت «سی ان جی» نهبندان برای استفاده مردم به صورت آزمایشی فعال شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند؛ «مجید بیکی» امروز (۲ اسفند) در ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان نهبندان اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه ستاد هماهنگی خدمات سفر با مسئولیت میراث فرهنگی، استانداران و فرمانداران این ستاد برگزار می شود و در اجرای این ابلاغیه ها در مباحث مرتبط با سفر تصمیم گیری می شود.

 

فرماندار نهبندان افزود: برای مسافرینی که وارد شهرستان می شوند باید شرایطی را ایجاد کنیم که هم سفر ایمنی داشته باشد و هم خاطره خوشی را در ذهن او برجای گذارد لذا پلیس و راهداری باید زمینه ای را فراهم کنند تا مسافران بدون هیچ دغدغه ای از حوزه راه ها استفاده کنند و شرایط به گونه ای باشد که نتوانند نقض قانون عمل کنند.

 

بیکی ادامه داد: وضعیت جغرافیای شهرستان بگونه ای است که برای ایمنی باید از ظرفیت های استان به کار گیری شود، تا با توجه به افزایش تردد ماشین ها در ایام پایانی سال و سال جدید شاهد حوادث نباشیم.

 

وی با بیان اینکه برای خوشایند سازی سفر در ارائه خدمات؛ شهرداری ها باید در نقاطی که بیشترین توقف ها است خدماتی را ارائه کند، افزود: مجتمع خدمات رفاهی در محدوده مزار سید علی راه اندازی شد و امکان ارائه خدمات وجود دارد.

 

فرماندار نهبندان تصریح کرد: جایگاه سی ان جی نهبندان اخیرا به صورت آزمایشی فعال شده است و مسافرین می توانند از آن استفاده کنند، واحدها اقامتی مجتمع خدماتی قائم آباد هم آماده است.

 

بیکی افزود: روکش مسیرها وضعیت بهتری نسبت به سال گذشته دارد و مسافر با شرایط بهتری تردد خواهد داشت گرچه نارضایتی مردم در حوزه راه ها زیاد است، لذا باید پیمانکاران باید در فرصت باقیمانده وضعیت بهتری را رقم بزنند.

 

وی ادامه داد: به دلیل شرایط قرمز کرونایی مسافرت ها توصیه نمی شود و توجیه ندارد لذا از آنجایی که کرونا آسیب جدی به مسائل اجتماعی و فرهنگی مردم ایجاد کرده و شادابی از مردم گرفته شده لذا شهرداری ها باید فضای شادی را در شهرستان ایجاد کنند.

 

 

کد خبر 1150177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha