تعامل سازنده با ادارات همسو به پیشبرد اهداف فرهنگی و دینی کمک می‌کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: تعامل سازمانده با ادارات همسو به پیشبرد فعالیت‌ها و اهداف فرهنگی و دینی در استان کمک می‌ند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در نشست صمیمی با کارکنان این اداره‌کل اظهار کرد: کار فرهنگی در استان نیازمند ارائه ایده، فکر و استفاده از ظرفیت امکانات موجود است.

 

وی بیان کرد: نیرویی موفق است که علاوه بر داشته‌های خود از داشته‌های دیگران نیز بهره ببرد و از این رو نیروهای تبلیغات اسلامی باید توان تعامل و ارتباط گرفتن با نهادهای همسو را داشته باشد تا شاهد پیشبرد اهداف باشیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اعلام کرد: مشورت گرفتن و استفاده از فکر و ایده دیگران می‌تواند موجب موفقیت فرد و در نهایت موفقیت مجموعه باشد.

 

حجت‌الاسلام رازیانی بیان کرد: جلسات تصمیم‌سازی نیازمند استفاده از نگرش و فکر همه نیروهای مجموعه است و از توان تمامی همکاران اداره‌کل تبلیغات اسلامی در راستای اجرای موفق فعالیت‌ها بهره گرفته خواهد شد.

 

وی با تاکید بر رعایت انضباط کاری اضافه کرد: کار فرهنگی در عرصه عملیاتی ساعتی و زمانی انجام‌پذیر نیست و نباید کار فرهنگی را فقط منوط به ساعات اداری کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: کارهای ستاد باید در اسرع وقت انجام گیرد اما علاوه بر ابلاغیه‌های ستاد فعالیت‌های دیگری باید در استان متناسب با ظرفیت و نیاز استان اجرا شود.

 

حجت‌الاسلام رازیانی با بیان اینکه استان کردستان در حوزه فعالیت‌های قرآنی دارای ظرفیت و استعدادهای گسترده‌ای است که می‌توان کارهای زیادی در این راستا انجام داد، اضافه کرد: باید برای پیشبرد فعالیت‌های قرآنی استان برنامه ریزی شود.

کد خبر 1150364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha