زمینه حضور عناصر دینی، معرفتی و فرهنگی در مدارس استان زنجان تسهیل می شود

به گفته اسماعیلی، بر این باوریم که بایستی زمینه حضور عناصر دینی، فرهنگی و معرفتی در ابعاد مختلف، در مدارس استان را تسهیل نماییم چرا که حضور این عناصر، نتایج مطلوبی به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در جلسه کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش اظهار کرد: بر این باوریم که بایستی زمینه حضور عناصر دینی، فرهنگی و معرفتی در ابعاد مختلف، در مدارس استان را تسهیل نماییم چرا که حضور این عناصر، نتایج مطلوبی به دنبال خواهد داشت.

 

علی اسماعیلی ضمن تقدیر از نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان بابت حمایت ها و پشتیبانی از طرح امین، گفت: طرح امین بایستی بیشتر مورد توجه قرار گرفته و با تبیین و توجیه  آن برای همکاران، به انتظارات و اهدافی که داریم دست یابیم.

 

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان با بیان این که اهداف آموزش و پرورش و حوزه یکی است و انگیزه‌های مشترکی نیز دارند، ابراز امیدواری کرد تا این همکاری ها، نقش موثری در تحقق اهداف تربیتی مدارس داشته باشد.

 

اسماعیلی گفت: همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش مهم و ضروری است اما این همکاری‌ها باید به نتیجه مطلوبی برسد؛ کارهای انجام شده مورد ارزشیابی قرار گیرد و عملکردش قابل اندازه گیری بوده و پیشرفت آن مشهود باشد.

 

حجت الاسلام محمدی رئیس دفتر امام جمعه زنجان نیز در این جلسه گفت: کمیته بایستی از روزمرگی و حرکت های صوری فاصله گرفته و با توجه به شرایط حال حاضر، حرکت جهادی داشته باشد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: مقام معظم رهبری بر تبیین مسائل تاکید دارد و این یک امر راهبردی و ضروری است و آموزش و پرورش مهمترین بستر برای تبیین است.

کد خبر 1150600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha