تقویت فرهنگ دینی رویکرد برنامه های کانون فرهنگی هنری مسجد است

موسوی نیک گفت: جذب جوانان ونوجوانان به مسجد و تقویت فرهنگ دینی از رویکردهای مهم کانون فرهنگی هنری مسجد است.

« سید مسعود موسوی نیک» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: مسجد و کانون فرهنگی هنری مساجد از ظرفیت های بزرگ جامعه هستند.

 

وی افزود: مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان، جذب اقشار مختلف بویژه نسل جوان و نوجوان به مساجد، آگاهی بخشی و بصیرت افزایی، کشف و پرورش استعدادها، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ دینی و  ارتقای فرهنگ عمومی جامعه  از اهداف و برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) شهرستان دورود بیان کرد: درکانون فرهنگی هنری اما رضا(ع) تلاش می شود با جذب جوانان و نوجوانان به مساجد در راستای آگاهی بخشی و بصیرت افزایی نسبت به توطئه های دشمنان اقدام شود.

 

وی افزود: ترویج و نهادینه سازی فرهنگ دینی و کشف و پرورش استعدادها از دیگر برنامه های این کانون فرهنگی هنری مسجد است.

 

موسوی نیک اذعان داشت: تلاش می شود از ظرفیت های فرهنگی، هنری و ورزشی برای رسیدن به اهداف و برنامه های کانون فرهنگی هنری مسجد بهره گرفته شود.

 

وی با اشاره به کارکردهای متعدد مساجد خاطرنشان کرد: تلاش می شود با بهره گیری از ظرفیت های چون برنامه های فرهنگی، هنری کارکردهای مسجد در محله احیاء شود.

 

موسوی نیک با اشاره به کارکردهای گسترده کانون های مساجد در عرصه های مختلف گفت: کانون های مساجد نقش بسزایی در ترویج فرهنگ و هنر دینی ایفا می کنند.

 

وی در ادامه با برشمردن برنامه های کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) افزود: در این کانون فرهنگی هنری به صورت مستمر برنامه های فرهنگی، دینی، قرآنی، هنری، ورزشی و اجتماعی برگزار می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) شهرستان دورود اظهار کرد: برگزاری طرح شنبه های کتاب، دوره های آموزشی قرآنی، برگزاری کلاس اخلاق و احکام از برنامه های مستمر این کانون فرهنگی هنری مسجد در طول هفته است.

 

وی ادامه داد: برگزاری برنامه های ورزشی فوتسال و آمادگی جسمانی با جذب مشارکت باشگاه های ورزشی در شهرستان از دیگر برنامه های مستمر و هفتگی کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) است.

 

موسوی نیک افزود: برنامه های کانون فرهنگی هنری مسجد با حضور جوانان و نوجوانان در دو بخش برادران و خواهران برگزار می شود.

کد خبر 1150698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha