برنامه های روز شهید با محوریت مهدویت برگزار می شود/برگزاری راهیان نور مجازی در شبکه شاد

شعبانی گفت: با توجه به تداوم شیوع کرونا از یک سو و اهمیت برگزاری اردوی راهیان نور، این برنامه ارزشمند معنوی، امسال به شیوه مجازی و با استفاده از بستر شبکه شاد، برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «محمد شعبانی» امروز(۵اسفند) در جلسه شورای سیاستگذاری مهدویت مازندران با بیان اینکه در بحث آموزش و پرورش با مسائل فرهنگی متعددی مواجه ایم، اظهار کرد: باید در بحث مهدویت گفتمان های متنوع در حوزه فضای مجازی تولید و در اختیار دانش آموزان قرار داده شود.

 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش مازندران افزود: این آمادگی در آموزش و پرورش مازندران وجود دارد که تولیدات دستگاه ها در حوزه مهدویت را در شبکه شاد بارگذاری نماید.

 

وی به جشنواره عید تاعید اشاره و بیان کرد: تلاش شد دانش آموزان مشارکت حداکثری در این جشنواره داشته باشند.

 

شعبانی از اعلام آمادگی آموزش و پرورش مازندران برای اهدای جوایز به دانش آموزان زیر۱۸سال منتخب جشنواره عید تا عید خبر داد و گفت: مشارکت دانش آموزان برای برگزاری آئین اختتامیه این جشنواره مورد انتظار است.

 

وی از  برگزاری مسابقه کتابخوانی مهدویت خبر داد و یادآورشد: راهیان نور مجازی را با همکاری بسیج دانش آموزی در بستر شبکه شاد خواهیم داشت.

 

شعبانی با بیان اینکه راهیان نور مجازی سال گذشته بیش از یک میلیون بیننده داشتیم، گفت:ا ۱۵تا۲۱اسفند ماه امسال نیز این راهیان نور مجازی را داریم.

 

وی بیان کرد: برنامه های روز شهید نیز با محوریت مهدویت برای دانش آموزان برگزار خواهد شد.

 

وی به ویژه برنامه مهمانی لاله های روشن اشاره و اظهار کرد: دانش آموزان که در راهیان نور مشارکت داشتند مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

 

شعبانی

کد خبر 1151301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha