عده ای به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق انقلاب هستند 

حجت الاسلام اکبر افشارمنش گفت: امروز جنگ روایت ها است و عده ای می خواهند حقایق انقلاب را وارونه جلوه دهند و به همین دلیل حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) تاکید ویژه ای بر جهاد تبیین و بیان حقایق و دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز حجت الاسلام «اکبر افشارمنش» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، گفت: از مهمترین خصوصیت انسان های مومن که در قرآن ذکر شده، ایمان به خدا است و آنها هیچ گونه شکی در اعتقادات دینی خود ندارند و شبهات و فتنه ها آنها را متزلزل نمی کند و با جان و مال خود در راه خدا انفاق می کنند.

امام جمعه رودبار جنوب افزود: پیامبر اکرم (ص) در دوره ای مبعوث شدن که جامعه بشری وضعیت خیلی بدی داشت اما آن حضرت در مدت زمان کوتاهی تحول عظیمی ایجاد کردند و با بعثت ایشان تکمیل شریعت و نزول قرآن محقق شد.

وی ابراز کرد: پیامبر (ص) با اخلاق حسنه و نیکویی که داشتند انسان های بزرگی را تربیت کردند و خداوند در مورد اخلاق ایشان فرموند؛ اگر اخلاق نیکویی نداشت مردم دور پیامبر (ص) جمع نمی شدند.

حجت الاسلام افشارمنش اظهار کرد: کادر سازی، تربیت نیرو، صبر، بردباری و استقامت از مهمترین ویژگی های رسول خدا (ص) بود و ایشان به جوانان اعتماد داشته و مسئولیت های مهمی از جمله مسئولیت اداره شهر مکه را به یک جوان ۲۲ ساله واگذار کردند.

خطیب جمعه رودبار جنوب با بیان این مطلب که رسول اکرم (ص) بزرگ منش و بخشنده ترین مرد زمان خود بودند، خاطرنشان کرد: مبعث نقطه عطفی در تاریخ بشریت است و پیامبر (ص) جامعه آن زمان را از جهل، خرافات و پلیدی های تبدیل به جامعه نبوی کرد.

وی تصریح کرد: امروز جنگ روایت ها است و عده ای می خواهند حقایق انقلاب را وارونه جلوه دهند و به همین دلیل حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) تاکید ویژه ای بر جهاد تبیین و بیان حقایق و دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند.

حجت الاسلام افشارمنش در خاتمه یادآور شد: مسئولین بسیاری در زمان سیل از شهرستان رودبار بازدید داشتند و وعده هایی دادند و مقداری از وعده ها عملی شد اما بسیاری از وعده ها بر زمین مانده که انتظار می رود هر چه زودتر به مشکلات سیل زدگان رسیدگی شود.

کد خبر 1151403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha