ارائه خدمات به سه هزار توانخواه عشایری استان فارس

بهرامی گفت: با توجه به پیش بینی سه هزار نفری توانخواهان عشایر استان، یک هزار و ۶۴۰ توانخواه عشایری شناسایی شده که خدمات لازم به آنها ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح الله بهرامی»، امروز (یکشنبه 8 اسفند) با اشاره به ارائه خدمات توانبخشی به افراد دارای معلولیت در جامعه عشایری فارس در جمع خبرنگاران گفت: تفاهم نامه چهارجانبه ای با هدف اجرای قانون حمایت  از حقوق افراد دارای معلولیت و برای گسترش ارائه خدمات توانبخشی مبتنی بر جامعه CBR منعقد شده است.

مدیرکل امور عشایر فارس افزود: با پیگیری اداره کل امور عشایر فارس و همکاری اداره کل بهزیستی استان، توانبخشی مبتنی بر جامعه CBR برای توانخواهان جامعه عشایری راه اندازی شده و با توجه به پیش بینی سه هزار نفری توانخواهان عشایر استان، یک هزار و 640 توانخواه عشایری شناسایی شده که خدمات لازم به آنها ارائه می شود.

وی اضافه کرد: این تفاهم نامه مابین اداره کل امور عشایرفارس، اداره کل بهزیستی،  آموزش و پرورش عشایر و سپاه عشایر استان با هدف ارائه خدمات به جامعه عشایری و حل مشکلات معلولان منعقد شده است.

بهرامی تصریح کرد: شناسایی، نیازسنجی و ارائه خدمات آموزشی، توانمندسازی و خدمات  توانبخشی مبتنی بر جامعه به جامعه عشایری از اهداف این تفاهم نامه است و امیدواریم این طرح با همکاری و همدلی دستگاه های مربوطه عملیاتی شود و شاهد اثر بخشی آن در وضعیت معلولان خانوارهای عشایری باشیم.

کد خبر 1152095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha