برگزاری جشن های شعبانیه توسط کانون شهید صیاد شیرازی ملایر

ترکاشوند گفت: همزمان با اعیاد شعبانیه برنامه های جشن و توزیع نذورات توسط کانون صیاد شیرازی ملایر انجام می‌شود.

«جعفر ترکاشوند» در گفت وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان ایام شعبانیه برنامه های مختلفی در این کانون پیش بینی شده که در فضای  باز  مسجد برگزار خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صیاد شیرازی ملایر از برپایی ایستگاه صلواتی در این کانون در اعیاد شعبانیه  خبر داد و گفت: همه برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود..

 

وی گفت برگزاری مسابقات ورزشی ، دیدار با خانواده‌های شهدا و توزیع بسته های معیشتی و  پوشاک از جمله برنامه های پیش بینی شده و در دستو کار این کانون در اعیاد شعبانیه است.

وی به برگزاری جشن هایی شعبانیه و اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقات ورزشی اشاره کرد و گفت:  همچنین اذین بندی ، توزیع نذورات و... نیز در ابن ایام انجام می‌شود.

وی گفت: در فضای مجازی نیز برنامه های مختلف فرهنگی محتوا سازی می شود که در این زمینه برنامه ختم صلوات ، ختم قرآن و... نیز به صورت خانوادگی انجام می شود.

وی با بیان اینکه در عید مبعث نیز برنامه جشن و ایستگاه صلواتی  توسط کانون داریم گفت: این برنامه نیز به صورت مردمی و با همت اعضای کانون در روز عید مبعث انجام خواهد شد.

 

ترکاشوند با  بیان اینکه  کانون صیاد شیرازی به عنوان کانون معین یکی از فعالترین کانون‌های شهرستان ملایر و استان همدان  با بیش از دو دهه فعالیت و حدود 800 نفر عضو است که در مناسبتهای مختلف برنامه های این کانون به صورت مستممر برگزار شده است.

کد خبر 1152152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha