حق معلمان حق التدریسی را بدهیم

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: ما شاهد هستیم معلمان حق التدریسی خانم این وقت شب در مقابل مجلس تجمع کرده اند اینها از سراسر کشور آمده اند که حق خود را بگیرند و جا و مکانی نیز ندارند، باید حق این معلمان داده شود.

به گزارش خیرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان،محمد مهدی فروردین در ادامه  جلسه نوبت سوم امروز یکشنبه(۸اسفند) مجلس شورای اسلامی  و دربررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۱ در تذکری،گفت:  ما نمایندگان در حوزه سلامت و ورزش دغدغه داشته و منابعی را در بودجه پیش بینی کرده بودیم، اما با پیشنهاد آقای امیر آبادی در بند الحاقی ۷ تبصره ۶ تمامی اعتبارات پیش بینی شده برای حوزه سلامت و ورزش هوا شد.

رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس  با بیان اینکه امروز جامعه ورزشی و جامعه پزشکی از مجلس انتقاد دارند، اظهار کرد:  سلامت مردم باید اولویت اول ما باشد و یکی از راه های حمایت از حوزه سلامت، پیشگیری از بیماری است. امروز خیلی از شهرها و روستاها فاقد امکانات ورزشی هستند، رئیس جمهور قول دادند از ورزش به عنوان یک اولویت حمایت کند اما اکنون نماینده دولت از هر پیشنهادی که برای حمایت از این حوزه طرح می شود، مخالفت می کند.

وی ادامه داد:  ما شاهد هستیم معلمان حق التدریسی خانم این وقت شب در مقابل مجلس تجمع کرده اند، فکر کنیم این خانم ها، دختران و خواهران ما هستند که از سراسر کشور آمده اند حق خود را بگیرند و جا و مکانی نیز ندارند، باید حق این معلمان داده شود.

هچنین حجت الله فیروزی در تذکری گفت:‌به وزیر آموزش و پرورش در خصوص عدم توجه به صدور احکام فرهنگیان تذکر می دهم. معلمان حق التدریسی هم اکنون در مقابل مجلس تجمع کرده و صدور احکام حق قانونی آنان است.مجلس در این زمینه قانون تصویب کرده است و معلمان حق التدریسی اکنون حق قانونی خود را می خواهند.

کد خبر 1152343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha