تاسیسات مرکز توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند نیازمند نوسازی است

کریم پور با اشاره به اینکه ابنیه مرکز توانبخشی قدیمی است و تاسیسات مرکز فرسوده شده اند، گفت: تنها برای نوسازی تاسیسات مرکز نیازمند ۸۵۰ میلیون تومان اعتبار هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «غلامحسین کریم پور» امروز (13 اسفند) در بازدید استاندار خراسان جنوبی از مرکز توانبخشی حضرت علی اکبر(علیه السلام) مرکز استان با بیان اینکه مرکز توان‌بخشی حضرت علی اکبر(علیه السلام) بیرجند در سال 76 با ظرفیت 75 مددجو شروع به کار کرد و اکنون بیش از ۴۰۰ معلول و سالمند در این مکان زندگی می‌کنند، اظهار داشت: علاوه بر این افراد حدود 50 نفر هم روزانه از خدمات آموزشی مرکز بهره می برند.

 

وی با بیان اینکه این مرکز هیات امنایی اداره می شود، گفت: تعداد کارکنان مرکز خیریه حضرت علی اکبر(علیه السلام) بیرجند حدود 140 نفر است که پایین ترین حقوق را با سخت ترین کار دریافت می کنند.

 

رئیس هیات مدیره توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند با اشاره به اینکه ماهانه حدود ۲۰۰ میلیون تومان بیشتر از یارانه‌ای که بهزیستی برای نگهداری معلولان می ‌دهد، فقط در حوزه حقوق کارکنان باید تامین کنیم، ادامه داد: تمام هزینه‌های درمانی، خوراک، پوشاک و ... توسط مردم و گروه‌های خیریه تامین می‌شود.

 

کریم پور با اشاره به اینکه ابنیه مرکز توانبخشی قدیمی است و تاسیسات مرکز فرسوده شدند، گفت: تنها برای نوسازی تاسیسات مرکز نیازمند 850 میلیون تومان اعتبار هستیم.

 

وی با بیان اینکه طرح توسعه واحد بانوان باید انجام شود، خاطرنشان کرد: باید فضایی برای نگهداری خیلی از معلولانی که در منزل هستند را فراهم کنیم.

 

رئیس هیات مدیره توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند با اشاره به اینکه با وجود مشکلات فراوان مالی اما نگذاشتیم که یک روز حقوق کارکنان به تعویق بیفتد، افزود: حتی برای شب عید کارکنان هم عیدی در نظر گرفتیم.

 

 

 

 

کد خبر 1153716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha