از هم گسستگی در حوزه سلامت و بیمارستان ها

پروفسور میربهبهانی گفت: چرا با گذشت نیم سال از روی کار ‌آمدن دولت سیزدهم، شاهد از هم گسستگی در حوزه سلامت و بیمارستان ها هستیم؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، پروفسور «نرگس بیگم میربهبهانی» عصر امروز (جمعه ١٣ اسفند) در دیدار نخبگان، علما، خانواده شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم گلستان با رئیس جمهور که هم اکنون در حال برگزاری است، با طرح مباحثی در دو حوزه سلامت و بانوان اظهار کرد: چرا با گذشت نیم سال از روی کار آمدن دولت سیزدهم، شاهد از هم گسستگی در حوزه سلامت و بیمارستان ها هستیم؟

 

استاد دانشگاه علوم پزشکی، و خدمات بهداشتی درمانی گلستان افزود: تعداد دانشجویان، لزوم حمایت بیشتر از دانشجویان در مباحث مالی، عدم کنترل توزیع داروها و عدم تجمیع بیمه ها از جمله مشکلات پیش روی حوزه سلامت است.

 

به گفته وی، خروج اساتید و دانشجویان از مراکز بالینی، عدم ممانعت از فعالیت سوداگران مرگ و عدم حل تعارض طب سنتی با طب مدرن از دیگر نابسامانی هاست که باید هرچه سریعتر برای آن تدبیری اندیشید.

 

فوق تخصص هماتولو‍‍ژي و انكولوژي كودكان عضو انجمن بين المللي ترومبوزوهموستاز استادتمام دانشگاه علوم پزشكي خاطرنشان کرد: این مشکلات از قبل بوده و هست اگر گذشته حل می شد الان شاهد این مسائل نبودیم.

 

 

 

 

 

کد خبر 1153759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha