حضور دانش‌آموزان در مدارس چهارمحال و بختیاری همچنان اختیاری است

حسین‌ میرزایی گفت: بنا بر مصوبه ستاد استانی کرونا، حضور دانش‌آموزان در مدارس استان به صورت اختیاری و با ۴۰ درصد ظرفیت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محسن حسین‌ میرزایی» امروز (شنبه ۱۴ اسفند) در نشست استانی ستاد مقابله با کرونا اظهار داشت: آن دسته از دانش‌آموزانی که در مدارس حضور پیدا می‌کنند باید مطابق بر دستورالعمل ۰۷ باشد و پروتکل‌های بهداشتی به طور کامل اجرا شود.

 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: همچنین همایش‌ها، سمینارها و جلسات، برپایی نمایشگاه‌های تخصصی و فعالیت ورزشگاه‌ها و اصناف با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با ۳۰ درصد ظرفیت برگزار شود.

 

حسین میرزایی عادی انگاری را عامل خطرناکی در شیوع کرونا دانست و گفت: همچنان باید کرونا را جدی گرفت و نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به ویژه تزریق دز سوم واکسن اهتمام ویژه‌ای به کار گرفت.

 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حفظ سلامتی مردم اولویت اصلی مسئولان استان است، اظهار داشت: در این خصوص با کسی تعارف نداریم و همه دستگاه‌ها باید برای حفظ سلامتی مردم بکوشند و همراهی کنند.

 

حسین میرزایی افزود: رسانه‌ها، صدا و سیما و فعالان فضای مجازی باید در خصوص اقناع سازی و آگاه سازی مردم تولید محتوا داشته باشند و این در حالی است که تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی استان کم انجام شده است.

 

وی بر تشدید نظارت‌ها بر اماکن عمومی استان تاکید کرد و گفت: بر اصناف، مراکز خرید، نانوایی‌ها و پایانه‌های درون و برون شهری نظارت مستمر انجام گیرد.

 

حسین میرزایی با بیان اینکه در واکسیناسیون اصناف نسبت به میانگین کشوری عقب هستیم، اظهار داشت: اصناف نه تنها باید واکسیناسیون خود را تکمیل کنند بلکه باید آن را در سامانه مربوطه نیز ثبت کنند.

 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص دستورالعمل شرکت در اردوی راهیان نور نیز گفت: افرادی که قصد شرکت در این اردوها را دارند باید هر ۲ دز واکسن خود را زده باشند و تست کرونای آنها منفی باشد. 

 

کد خبر 1154245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha