۲۳۸ واحد مسکن به مددجویان کردستانی تحویل داده شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: به مناسبت سالگرد تشکیل کمیته امداد، ۲۳۸ واحد مسکن به مددجویان کردستانی تحویل داده شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، رضا طوسی مدیرکل امداد کردستان در برنامه رونمایی از دستاوردهای  کمیته امداد کردستان اظهار کرد: به مناسبت سالگرد تشکیل کمیته امداد ۳ طرح امداد در استان بهره‌برداری شد.

 

 

وی افزود: رونمایی از طرح امداد هوشمند و کارآمد یکی از برنامه‌های مهم و جدید این نهاد است که امروز به صورت رسمی از این سامانه رونمایی شد و از این به بعد تمامی کارها و خدمات این نهاد از طریق این سامانه به آدرس soha.emdad.ir انجام خواهد شد.

 

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان گفت: برنامه بعدی جشن خودکفایی یک‌هزار و ۷۰۰ خانوار تحت حمایت بود و این تعداد خانوار از طریق پرداخت تسهیلات اشتغال این نهاد به خودکفایی رسیده و از چرخه حمایت این نهاد خارج شده‌اند.

 

 

طوسی عنوان کرد: از دیگر برنامه‌هایی که به مناسبت ۱۴ اسفند و سالروز تاسیس کمیته امداد انجام می‌شود، تحویل ۲۳۸ واحد مسکن به مددجویان کردستانی است که از این تعداد واحد مسکن ۲۱۳ مورد روستایی و ۲۵ واحد نیز شهری بوده است.

کد خبر 1154248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha