۵۰۰ میلیارد تومان برای فاز دوم بیمارستان طالقانی آبادان هزینه شده است

مرتضوی میزان اعتبار پروژه ساخت فاز دوم بیمارستان طالقانی آبادان را بالغ بر پنج هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با توجه به تامین منابع صورت گرفته در حال حاضر پروژه تقریبا ۱۰۰ درصد رو به تکمیل است.

«سید صولت مرتضوی» ظهر امروز (یک شنبه ۱۵اسفند) در حاشیه بازدید از پروژه در حال ساخت فاز دوم بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: بنیاد مستعضفان به عنوان پیمانکار چند سال گذشته این پروژه را آغاز کرده و من در دوران خدمت در بنیاد مستعضفان دو مرحله از این پروژه بازدید داشتم.

 

معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس ستاد نهاد ریاست جمهوری از تکمیل صددرصدی این پروژه خبر داد و افزود: با توجه به تامین منابع صورت گرفته در حال حاضر پروژه تقریبا ۱۰۰ درصد رو به تکمیل است.

 

وی تصریح کرد: این پروژه در دو بخش اجرا شده که مرحله اول احداث و بخش دیگر تجهیز است.

 

مرتضوی میزان اعتبار پروژه ساخت فاز دوم بیمارستان طالقانی آبادان را بالغ بر پنج هزار میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: این اعتبار از سوی بنیاد مستعضفان تامین شده که مطالبات آن در حال رسیدگی و قابل پرداخت به پیمانکار است؛ پیرو مذاکرات مدیران بنیاد مستضعفان مقرر شد مطالبات پیمانکار تا شب عید پرداخت شود.

 

وی با بیان اینکه بنیاد مستعضان توانایی این را دارد که در همه جای ایران مانور دهد ابراز کرد: در بحث نصب و راه اندازی تجهیزات یک روز تاخیر هم در بازگشایی بیمارستان ضرر دارد.

 

معاون اجرایی رئیس جمهوری با اشاره به تامین اعتبار فاضلاب این بیمارستان اذعان کرد: در سال جاری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال از سوی بنیاد مستعضفان در سفر ریاست جمهور تامین شد و برای تامین تجهیزات این بیمارستان هم سه میلیارد ریال از طریق بهداشت تامین خواهد شد.

 

وی به بازدید از بیمارستان تخصصی قلب خرمشهر نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه هم بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که منابع آن را تامین کرده‌ایم و هیچ مشکلی وجود ندارند.

 

مرتضوی یاد آور شد: بالغ بر ۳۰۰ تختخواب در ۶ ماهه اول سال آینده در شهرستان های آبادان و خرمشهر به بهره برادری خواهد رسید که هم بیماران را پاسخگو خواهند بود و هم در بحث توریست درمانی می توانند منشا اثر باشند.

 

کد خبر 1154690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha