۶ میلیون کارتخوان با پرونده مالیاتی فعال وجود دارد

دهقان با بیان اینکه در هفته گذشته حدود ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر کارتخوان توسط پذیرندگان در سامانه جامع مالیاتی ثبت و الصاق شدند، گفت: ما به حدود ۶ میلیون کارتخوان با پرونده مالیاتی فعال رسیدیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، کاظم دهقان، مدیرعامل شرکت شاپرک شب گذشته (یکشنبه 15 اسفند) در بخش خبری ساعت 21 شبکه یک سیما با بیان اینکه در حال حاضر به حدود ۶ میلیون کارتخوان با پرونده مالیاتی فعال رسیدیم، گفت: تلاش می‌کنیم ضمن حفظ کسب و کار پذیرندگان و کسبه تا آخر فروردین سال آینده کارتخوان بدون پرونده مالیاتی نداشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه در هفته گذشته حدود ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر کارتخوان توسط پذیرندگان در سامانه جامع مالیاتی ثبت و الصاق شدند، گفت: ما به حدود ۶ میلیون کارتخوان با پرونده مالیاتی فعال رسیدیم.

 

مدیرعامل شرکت شاپرک با اشاره به اینکه برای موارد باقی مانده در چند روز آینده هماهنگی لازم انجام شد تا به تدریج کارتخوان آن‌ها مسدود شود مگر اینکه به موقع اقدام کنند و ثبت کارتخوان و الصاق آن را داشته باشند، گفت: تمام تلاش همکاران بانک مرکزی و سازمان امور مالیاتی این است که ضمن حفظ کسب و کار پذیرندگان و کسبه تا آخر فروردین کارتخوان بدون پرونده مالیاتی نداشته باشیم.

کد خبر 1154842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha