تولیدکنندگان نباید در پیچ و خم مشکلات غوطه ور باشند

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: تولیدکنندگان نباید در پیچ و خم مشکلات غوطه ور باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت السلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در بازدید از شهرک گلخانه ای باغ جاوید پارس واقع در روستای باغ خواص ضمن حمایت از تولید کنندگان اظهار کرد:مسوولان با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری تحت عنوان سال تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ؛ میبایست از تولید کنندگان بصورت ویژه حمایت نمایند و بانک ها نسبت به تسهیلات اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

حجت السلام و المسلمین محسن محمودی گفت: تولیدکنندگان نباید در پیچ و خم مشکلات غوطه ور باشند و این امر به لحاظ شرایط حساس به سهولت باید انجام گردد.


وی ادامه داد: همه ساله بیانات مقام معظم رهبری با موضوع تولید و حمایت از قشر تولید کننده میباشد که مسوولان همواره باید خود را موظف به پیروی از این فرامین ارزشمند باشند.

حجت الاسلام محمودی اشاره داشت: شهرک گلخانه ای باغ جاوید پارس از جمله سرمایه های این شهر محسوب می گردد و باید مورد  حمایت قرارگیرد.

امام جمعه موقت گفت: بانک کشاورزی با ارائه تسهیلات در به ثمر رسیدن این مجموعه ها نقش بسزایی ایفا می کند که امید می رود مدیران این بانک با حمایت های همه جانبه شرایط را برای تولید و اشتغال ۲۰۰ جوان ورامینی فراهم آورند.

کد خبر 1156262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha