ائمه جمعه نقش محوری در تقویت و هماهنگی خدمت رسانی ها دارند

ستاری، به نقش و جایگاه ائمه جمعه در جامعه و تویت خدمت رسانی ها اشاه کرد و گفت: با کمک ائمه جمعه می توان هماهنگی در امور را تقویت و خدمت رسانی ها بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، دکتر «بهرام ستاری»، امروز(19اسفند)، در سفر به شهرستان ازنا، در دیدار با امام جمعه ازنا  اظهارداشت: ائمه جمعه در هر شهرستان می تواند نقش محوری در هماهنگی مسئولین شهرستان ایجاد کند.

 

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بر ضرورت هماهنگی بین عوامل اجرایی برای خدمت به مردم تأکید کرد و گفت: هر چقدر هماهنگی در بین عوامل اجرایی بیشتر باشد، شاهد عملکرد صادقانه تری خواهیم بود.

 

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به مردم به کار خواهیم گرفت، عنوان کرد: همکاری ائمه جمعه برای ارائه خدمت رسانی مطلوب به مردم ضروری است.

 

ستاری با اشاره به رشد شهرستان ازنا در حوزه‌های مختلف گفت: این رشد با همدلی و همبستگی مسولین شهرستان، نماینده مردم شهرستان، ائمه جمعه، اعضای شورای تامین و اعضای شورای اداری باید ارتقاء یابد.

 

گفتنی است، حضور در مزار شهدای گمنام، بازدید از روند پیشرفت پروژه های عمرانی و کلنگ زنی بند خاکی کهریز شهرستان ازنا، بازدید از کارخانه داروسازی بایر افلاک، آیین کلنگ زنی بند خاکی روستای کهریز و بازدید از روند احداث و آبگیری سد کمندان از جملهبرنامه های سفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان به شهرستان ازنا بود.

کد خبر 1156382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha