امروز رسانه های دشمن به دنبال تطهیر دوران پهلوی هستند 

حجت الاسلام اکبر افشارمنش گفت: امروز رسانه های دشمن به دنبال تطهیر دوران پهلوی، سیاه نمایی و ناکارآمد نمایی جمهوری اسلامی هستند که باید با جهاد تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی به مقابله با آنها رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۲۰ اسفندماه حجت الاسلام «اکبر افشارمنش» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: یکی از مهمترین روزهای پر فضیلت سال، شب و روز نیمه شعبان است که احیا گرفتن شب آن و روزه روز آن ثواب بسیاری دارد.

امام جمعه رودبار جنوب بیان کرد: وظیفه ما نسبت به امام زمان (عج) حفظ دین و ایمان خود در دوران غیبت است که حفظ دین در آخر الزمان همچون نگه داشتن آتش در دست است.
 
وی با بیان این مطلب که ما باید امام زمان (عج) را حاضر و ناظر بر اعمال و کردار خود ببینیم، ابراز کرد: مردم دوران غیبت برترین انسان ها هستند چون که به امام زمان(ع) ایمان دارند در حالی امام خود را نمی بینند.

حجت الاسلام افشارمنش اظهار کرد: در دوره غیبت یکی دیگر از مهمترین وظایف ما تبعیت از نائب امام زمان (عج) است که امروز این مسئله در وجود نازنین امام خامنه ای تبلور یافته است.

خطیب جمعه رودبار جنوب ادامه داد: یاران امام زمان (عج) خدا را دوست دارند و با دشمنان خدا، دشمن هستند و دچار شک و تردید نمی شوند.

وی ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، عنوان کرد: حضرت علی اکبر (ع) از نظر ظاهر، نحوه سخن گفتن، اخلاق و رفتار شبیه رسول خدا (ص) بود.

حجت الاسلام افشارمنش خاطرنشان کرد: جوانان در مقابل حق تسلیم پذیر و با انگیزه تر هستند و مسئولین باید برای اشتغال جوانان و استفاده از ظرفیت نیروهای جوان برای مسئولیت های مختلف برنامه ریزی جامع کنند.

امام جمعه رودبار جنوب با بیان این مطلب که خانواده های معظم شهدا باید در جامعه عزیز باشند، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مجلس خبرگان شرط تاثیر گذاری نهادهای دولتی را قانونمداری عنوان کردند.

وی تصریح کرد: هنگامی ایرانی قوی خواهیم داشت که در راستای علم و دانش، امنیت، فرهنگ و سبک زندگی اسلامی قوی باشیم.

حجت الاسلام افشارمنش اظهار کرد: امروز رسانه های دشمن به دنبال تطهیر دوران پهلوی، سیاه نمایی و ناکار آمد نمایی جمهوری اسلامی هستند که باید با جهاد تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی به مقابله با آنها رفت.

خطیب جمعه رودبار جنوب بیان کرد: در شرایطی که در اوج تحریم هستیم سپاه پاسداران توانست ماهواره ای را وارد مدار کند.

وی در خاتمه تاکید کرد: ریشه بیشتر بحران ها و مشکلات دنیا صهیونسیت ها هستند که برای فروش تسلیحات خود جنگ راه می اندازند.

کد خبر 1156463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha