دشمن کمبودها و مشکلات را بزرگ  و موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها را کوچک نشان می‌دهد

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: دشمن کمبودها و مشکلات را بزرگ جلوه می‌دهد و موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها را کوچک نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: حضرت علی اکبر الگوی حق مداری و زندگی توحیدی برای جوانان جامعه ماست.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری گفت: ایشان قدرت ملی را امر مهمی برای ادامه حیات ملت و نظام دانستند و ملت و نظام اسلامی برای قوی‌تر شدن باید در عرصه‌های فکری و عقیدتی، علم و فناوری، امنیت و قدرت دفاعی، سیاست و قدرت دیپلماسی، فرهنگ و سبک زندگی اجتماعی، اقتصاد و رفاه عمومی و خودباوری ملی رشد و ارتقا پیدا کند.

حجت الاسلام فتاح دماوندی افزود: کشوری که بازوهای قدرت خود را یکی پس از دیگری از دست بدهد با هجمه دشمنان نابود می‌شود، باید بازو های خود را قوی‌تر کنیم و از طرفی باید در زمینه‌های مختلف قوی شویم و از طرف دیگر باید این قدرت مندی ها را تبلیغ و بازگو کنیم.

امام جمعه دماوند بیان داشت: رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را یک واجب قطعی و فوری دانستند که همگان درباره آن وظیفه شرعی داریم.

خطیب نماز جمعه دماوند عنوان داشت: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی اتحاد و باور و امید ملت ما را هدف گرفته اند، آنها می‌خواهند اراده مردم را تضعیف و اعتماد ما را به انقلابمان کاهش دهند، دشمن کمبودها و مشکلات را بزرگ جلوه می‌دهد و موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها را کوچک نشان می‌دهد ما باید برعکس عمل کنیم.

وی با اشاره به قدرت علمی و نظامی ایران اسلامی گفت: ایران اولین کشور اسلامی است که با قرار دادن ماهواره نور ۲ در مدار زمین، سینه آسمان را شکافته و تسلط اطلاعاتی خوبی بر اهداف خود پیدا کرده است قدرت نمایی پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران پشتوانه تیم مذاکره کننده برجام است، توان نظامی ما بازدارندگی لازم را دارد.

حجت الاسلام فتاح دماوندی اظهار داشت: تلاش چند سویه ایران برای خنثی سازی تحریم با حمایت از تولیدات داخلی و تحرک عاقلانه و فعال تیم دیپلماسی در عرصه مذاکرات هسته‌ای، دشمن و طرف‌های مقابل را دچار سردرگمی کرده است.

کد خبر 1156520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha