جوانی بهترین فرصت برای کسب مقامات معنوی و اخروی است

امام جمعه بخش جوادآباد شهرستان ورامین گفت: جوانی بهترین فرصت برای کسب مقامات معنوی و اخروی است و باید قدر جوانی را دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،حجت الاسلام حسین رضاپور امام جمعه بخش جوادآباد شهرستان ورامین ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به‌ویژه ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، اظهار کرد: جوانی بهترین فرصت برای کسب مقامات معنوی و اخروی است و باید قدر جوانی را دانست.

وی با تشکر از نیروی هوا فضای سپاه پاسداران در قرار دادن ماهواره نظامی در ۵۰۰ کیلومتری زمین این کار را برای کشور موجب امنیت، اقتدار و پشتوانه خوبی برای تیم مذاکرات دانست و گفت: از تیم مذاکره کننده نیز می خواهیم در مذاکرات آمریکا را همچنان به عنوان دشمن درجه یک به حساب آوردند و به هیچ عنوان به او اعتماد نکنند مگر آنکه شرایط کشور را کاملا بپذیرند.
امام جمعه جوادآباد افزود: در عین حال با قبولی دلواپسی دلسوزان انقلاب از همه میخواهیم که انتقادات، موجب دوگانگی در کشور به‌ویژه در جبهه انقلاب نشود.
حجت الاسلام رضاپور ضمن اشاره به جاده جوادآباد به ورامین خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های زیادی که انجام شد، بودجه مناسبی برای دو بانده کردن مسیر باقیمانده جاده جوادآباد به ورامین در نظر گرفته شده است که جا دارد از مسؤولین به‌ویژه فرماندار محترم تشکر نمایم.
وی عنوان کرد: جاده پر تردد و خطر آفرین آبباریک به چرمشهر نیازمند توجه جدی مسئولان می‌باشد که باید در اولویت قرار گیرد، همچنین از پی گیری مجدانه و دلسوزانه ریاست محترم دادگاه بخش در این زمینه تشکر و قدر دانی می‌کنیم.

کد خبر 1156525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha