شهرک صنعتی نکا نیازمند توسعه است

وحیدی گفت: شهرک صنعتی نکا نیازمند توسعه است و این مساله یکی از نیازهای مهم سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در این شهرک بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، «احمد وحیدی» شامگاه جمعه (20 اسفند) در حاشیه بازدید از صنایع در شهرک صنعتی نکا اظهار کرد: تلاش برای خدمات رسانی به مردم از وظایف مهمی است که در دستور کار است و سفرهای استانی هم با ارائه خدمات بهتر به مردم و بررسی مشکلات اجرایی می شود.

وزیر کشور گفت: علی‌رغم فعال بودن صنایع در شهرک صنعتی نکا، متاسفانه برخی از صنایع از ظرفیت کاملی برخوردار نبودند و و نیازمند تامین مواد اولیه هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: شهرک صنعتی نکا دارای صنایع فعالی است که باید برای تامین مواد اولیه تلاش شود.

وحیدی گفت: شهرک صنعتی نکا نیازمند توسعه است و این مساله یکی از نیازهای مهم سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در این شهرک بوده است.

 

وزیر کشور افزود: کشاورزان منطقه نکا 40 هزار تن مرکبات در اختیار دارند که به دلیل قیمت پایین امکان فروش ندارند و اعلام کردند که تعاون روستایی تحویل بگیرد که مقرر شد تا این محصولات از باغداران خریداری شود تا مشکل باغداران حل شود.

 

وی همچنین از رایزنی برای خرید محصولات باغی باغداران با همکاری و ورود تعاون روستایی خبر داد و گفت: تلاش داریم تا در این راستا بخشی از مشکلات باغداران حل و فصل شود.

وحیدی با اشاره به مشکلات و معضلات شهرستان نکا یادآور شد: تکمیل بیمارستان‌های نیمه کاره نکا، توسعه راههای تردد در محور هزارجریب و مرکزی و صادرات محصول از جمله دغدغه‌های مسئولان در شهرستان نکاست که با اعتبارات استانی و ملی باید برای رفع مشکلات بسیج شد.

کد خبر 1156608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha