تجلیل مدیرکل بنیاد شهید خراسان جنوبی از مدیر ستاد فهمای استان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی از مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری استان به دلیل اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «محمدتقی عزیزی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی، «علیرضا رهبردار» معاون تعاون و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و «مجتبی مطهری فر» مدیر بنیاد شهید شهرستان بیرجند به مناسبت ۱۸ اسفند، سالروز تاسیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» مدیر ستاد فهمای استان دیدار و گفتگو کردند.

 

حجت الاسلام عزیزی در این دیدار با تبریک ۱۸ اسفند، از تعامل و حضور موثر مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری و فعالان کانون‌های مساجد استان در طرح ملی سه شنبه های تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا، قدردانی کرد.

 

همچنین حجت‌الاسلام سبزه کار با اشاره به اینکه ۹۰۰ دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و فعالان مسجدی در قالب طرح سه‌شنبه های تکریم انجام شده است، افزود: این دیدارها از نقاط صفر مرزی و با حضور مسئولان مختلف استانداری، فرمانداری، سپاه و بسیج،‌ نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و... انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در قالب طرح ملی رویداد فهما در سه شبستان و ۱۲ رواق انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: این برنامه در رواق همدلی انجام شد که مورد توجه بسیاری از فعالان حوزه مسجد قرار گرفت.

 

گفتنی است، در این دیدار از مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی به دلیل اجرای موفق طرح سه شنبه های تکریم قدردانی شد.

 

کد خبر 1156700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha