روند ابتلا به بیماری کرونا در لرستان نزولی است

زیویار با بیان اینکه روند ابتلا به بیماری کرونا در لرستان نزولی است، گفت: همچنان تعداد فوتی ها بر اثر کرونا ثابت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « فرهاد زیویار» امروز(21 اسفند) در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، اظهار داشت: طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد و سلسله در وضعیت قرمز، رومشکان و چگنی در وضعیت زرد و سایر شهرستان های استان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند .

 

وی افزود: روند ابتلا و بستری در استان شیب نزولی دارد اما متاسفانه تعداد فوتی ها بر اثر کرونا همچنان ثابت است و تعداد ۲۱ مورد مرگ در استان طی هفته گذشته به ثبت رسیده است .

 

استاندار لرستان ادامه داد: از تعداد ۲۱ فوتی در هفته گذشته حدود ۱۶ نفر افراد بالای ۷۵ یا ۸۰ سال را شامل می شود و همه این افراد دارای بیماری‌ زمینه ای بوده یا واکسن تزریق نکرده اند .

 

زیویار تاکید کرد: در بحث همه گیری کرونا افرادی که واکسن تزریق نکرده، داری بیماری زمینه‌ای بوده یا سالمند هستند کاملاً در معرض خطر قرار دارند و ضرورت دارد تکمیل روند واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی به طور ویژه مد نظر خانواده ها قرار داشته باشد.

 

استاندار لرستان با اشاره بحث آموزش در مدارس، اظهار کرد: به منظور پیشگیری از افت تحصیلی دانش آموزان، با تصمیم ستاد ملی موضوع آموزش در مدارس و سایر اماکن آموزشی کشور به صورت حضوری مطرح شد که با توجه به رنگ بندی شهرها و رعایت پروتکل های بهداشتی قابل اجرا خواهد بود .

کد خبر 1156854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha