پرداخت بیش از ۳۳.۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان زنجانی

به گفته صالحی، از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار و ۲۹۸ فقره تسهیلات قرض الحسنۀ حمایتی، مسکن، کارآفرینی و اشتغال از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان عزیز تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خدمات این نهاد براساس نیاز خانواده های عزیز تحت حمایت شکل گرفته و در بخش های مختلف به آنان عرضه می شود، افزود: تلاش می کنیم با ایجاد هم افزایی در تأمین منابع، زمینۀ ارائه خدمات اثربخش به جامعۀ هدف این نهاد در کمترین زمان فراهم شده و خدمات مورد نیاز مددجویان عزیز تحت حمایت به شکل مناسبی به آنان ارائه شود.

 

روح اله صالحی با اشاره به اینکه ارائه خدمات معوض در کنار پرداخت های بلاعوض از اقدامات این نهاد در ایجاد هم افزایی در تأمین منابع برای خدمت رسانی اثربخش به جامعه هدف است، افزود: تلاش کمیته امداد در حوزه خدمت رسانی به خانواده های عزیز تحت حمایت، تقویت نگاه تکریمی به جای صرفاً نگاه ترحمی بوده و با همین رویکرد ارائۀ خدمات معوض این نهاد موجب ارتقاء عزت نفس و کرامت انسانی خانواده های عزیز تحت حمایت و تقویت مسئولیت پذیری در آنان می شود.

 

این مسئول تصریح کرد: براساس آمارهای موجود در قالب خدمات معوض کمیته امداد استان زنجان سه هزار و298 فقره تسهیلات قرض الحسنۀ در قالب کارگشایی ، حمایتی، مسکن، کارآفرینی، اشتغال وودیعه مسکن، درمانی، فرهنگی وآموزشی وخدمات عمرانی از قبیل گاز کشی از ابتدای سالجاری تاکنون به مددجویان عزیز تحت حمایت این نهاد از طریق صندوق امداد ولایت پرداخت شده است.

 

وی اضافه کرد: در قالب تسهیلات حمایتی و کارآفرینی بیش از 33 میلیارد و400 میلیون تومان از ابتدای سالجاری تاکنون از طریق صندوق امداد ولایت پرداخت شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه یکی از راههای تأمین منابع موردنیاز برای ارائه خدمات معوض به مددجویان عزیز تحت حمایت، سپرده‌گذاری خیران در صندوق امداد ولایت است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با فراهم کردن زمینه مشارکت خیران در قالب سپرده خیران، خدمات معوض به مددجویان عزیز تحت حمایت توسعه‌یافته و در تحقق اهداف و برنامه‌های این نهاد به‌ویژه در حوزه توانمندسازی جامعه هدف اثرگذار شود.

کد خبر 1157061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha