اجرای طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان لرستان

رضایی با اشاره به اجرای طرح نوروزی جمعیت حلال احمر، گفت: ۲ هزار نیروی امداد و نجات در طرح نوروزی استان لرستان خدمت رسانی می کنند.

«صارم رضایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: ۲ هزار و ۲۰۰ نیروی داوطلب جمعیت هلال احمر استان لرستان طی تعطیلات نوروزی به مردم خدمت رسانی می کنند.

 

وی با بیان اینکه طرح نوروزی هلال احمر از 25 اسفند تا 15 فروردین ماه اجرایی می شود، افزود: طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان لرستان در ۲۴ پایگاه امداد و نجات ثابت و موقت به مسافران خدمت رسانی می‌کنند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان همچنین از راه اندازی پایگاه سازمان جوانان استان خبرداد داد و ادامه داد: ۲۰۰ نفر نیروی حوزه جوانان در پایگاه‌های امداد و نجات سطح استان جهت پاسخگویی به حوادث احتمالی حضور خواهند داشت.

 

وی ادامه داد: پایگاه سازمان جوانان در مبادی ورودی شهرهای لرستان آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند و پایگاه های جاده‌ای، کوهستانی، امداد هوایی و تیم واکنش سریع  هلال احمر نیز در این طرح فعال هستند.

 

رضایی اذعان داشت: در مجموع، تمامی پایگاه های امداد و نجات هلال احمر لرستان با امکانات و تجهیزات در اختیار شامل آمبولانس، خودرو نجات و  امداد پشتیبان در این طرح فعال هستند

 

وی افزود: همچنین یک فروند بالگرد مستقر در کرمانشاه جهت امداد هوایی در مواقع ضروری آماده خدمت رسانی به حواث احتمالی در مناطق سخت گذر لرستان است.

کد خبر 1157188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha