دانه یاقوت و تفسیر مضامین سوره مباركه عصر برای كودكان

آموزش مفاهیم آیه آخر سوره مباركه عصر در قالب شعرخوانی در برنامه صد دانه یاقوت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ برنامه «صد دانه یاقوت در ادامه آموزش سوره مباركه عصر مفاهیم آیه آخر این سوره مباركه را در قالب شعرخوانی آموزش داد. همچنین در این برنامه تأكید شد كه خدای مهربان می فرمایند: اگر میخواهید از عمر خود به خوبی استفاده كنید، ایمان به خدا، انجام كارهای خوب، دعوت از یكدیگر برای انجام كارهای نیك و صبر كردن را سرلوحه كارهای خود قرار دهید.



جنگ عصرگاهی «صد دانه یاقوت»، بخش ویژه كودك و خردسال جشنواره قرآنی صد است؛ كه هر روز از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۵:۳۰ و باز پخش آن ساعت ۹:۲۵ از رادیو قرآن موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز پخش می شود.


برنامه «صد دانه یاقوت» با محوریت آموزش صحیح خوانی و حفظ قرآن كریم و با موضوع آموزش آداب تلاوت و آموزش موضوعات اخلاقی، تربیتی و رفتاری به روی آنتن می رود؛ برنامه صد دانه یاقوت هر هفته به یك موضوع خاص و یك سوره مشخص می پردازد و هر روز یكی از آیات آن سوره، موضوع مورد بحث برنامه می باشد.


برای شركت در برنامه، كوكان و خردسالان می توانند قرآن بخوانند و به كمك بزرگترها قرائت های خود را در قالب صوت های ۱۰۰ ثانیه ای به درگاه های رادیو قرآن ارسال نمایند. هر روز به قید قرعه به شركت كنندگان هدیه ای تقدیم و اسامی برندگان در سایت رادیو قرآن اعلام می گردد.

 

برنامه "صد دانه یاقوت" در قالب جنگی نمایشی به تهیه كنندگی فاطمه گنجی، اجرای الهام دارابی و كارشناسی محمد امین مهدوی و با هنرمندی صدا پیشه گان، آسیه گرجی و سارا عرب پوریان همراه با قصه گویی مریم نشیبا و به نویسندگی الهام زیدی یام نویسنده (بخش نمایش) و مژگان عظیم پور (نویسنده بخش قصه) و جلال زارعی، هماهنگی برنامه به روی آنتن می رود.

کد خبر 1157303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha