کتاب « به امید دیدار» در آران و بیدگل رونمایی شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل گفت: همزمان با بزرگداشت روز شهدا و در خجسته سالروز میلاد جوان رشید قافله عشق حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان از کتاب « به امید دیدار» در آران و بیدگل رونمایی شد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت:  همزمان با بزرگداشت روز شهدا و در خجسته سالروز میلاد جوان رشید قافله عشق حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان طی مراسمی با حضور امام جمعه آران و بیدگل و مسئولان محلی از کتاب « به امید دیدار» در آران و بیدگل رونمایی شد. 


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: این آئین به همت مؤسسه فرهنگی عبادی، آموزشی زینبیه آران و بیدگل و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، دبیرستان پسرانه برادران شهید عبداللهی، هیئت امام حسن مجتبی(ع) سرمحله برگزار شد.

ضابطی بیان داشت: این کتاب حاصل ۶ ماه تلاش نویسنده و مصاحبه از خواهر، بستگان و دوستان شهید و جمع آوری از نامه ها و دفترچه یادداشت شهید است و به شرح زندگی، عقاید و خاطرات شهید احسان بتولی می پردازد که در ۱۰ فصل ، ۲۳۱ صفحه، شمارگان یک هزار جلد و در قطع وزیری توسط نشر دارخوین به چاپ رسیده است.


دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل اضافه کرد: حسن کشایی از رزمندگان و نویسندگان کتب حوزه ایثار و شهادت و دفاع مقدس به نوعی دایره المعارف مکتوب شهدای شهرستان آران و بیدگل است که در این کتاب به معرفی جلوه های ایثارگری این شهید بزرگوار پرداخته است.


حسن کشایی نویسنده کتاب شهید احسان بتولی آرانی هم با تأکید بر اینکه دانش آموز چهارم دبیرستان شهید عبداللهی شهرستان و تنها پسر خانواده بود بیان کرد: این شهید بزرگوار در مآموریت خود به جبهه ۴۰ نامه و دو دفترچه خاطرات به جا گذاشت که فصل مصاحبه غیابی این کتاب هم برگرفته از محتوای این مأموریت ها و دفترچه یادداشت است.


نویسنده کتاب در مورد علت نامگذاری این کتاب گفت: شهید احسان بتولی تا شامگاه آخرین شب عمر خویش دست از نوشتن برنداشت و آخرین جمله ای که نگاشت این بود: «به امید دیدار در دنیای دیگر. خدانگهدار» جمله ای بود که هرگز پیش از آن استفاده نکرده بود.

کد خبر 1157610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha