۲۵ اسفندماه رزرو اینترنتی اسکان میهمانان نوروزی در مراکز اقامتی کردستان آغاز می‌شود

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان گفت: از ۲۵ اسفندماه رزرو اینترنتی اسکان میهمانان نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان آغاز می‌شود.

نظام مرادی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: میهمانان فرهنگی که قصد دارند در ایام تعطیلات نوروز 1401 به استان کردستان مسافرت نمایند میتوانند از طریق سامانه اینترنتی نسبت به رزرواسیون محل اسکان خود اقدام نمایند.

 

 

 وی افزود:سامانه اینترنتی اسکان میهمانان فرهنگی از 25 اسفندماه 1400 تا 10 فروردین  ماه 1401 آماده پذیرش و ارائه خدمات رزرواسیون به مراجعین است.

 

 

مرادی اضافه کرد: فرهنگیان عزیز میتوانند با مراجعه به سامانه اینترنتی استان به نشانی http://eskan.medu.ir نسبت به تعیین زمان و مکان اسکان خود اقدام نمایند.

 

وی تکریم مراجعین، مهمان نوازی، سعه صدر، برخورد حسنه و امانت داری را از ویژگی های مسئولین و دست اندرکاران ستاد اسکان آموزش و پرورش عنوان کرد و از شهرستان‌ها و مناطق خواست جلسات توجیهی را برای مسئولین، دست اندرکاران پذیرش و اسکان و سرایداران مدارس را برگزار و مراکز اسکان از نظر نظافت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تهیه کارت خوان آمادگی داشته باشند.

 

 

مرادی به مسئولین و دست.اندرکاران اسکان استان توصیه کرد در طول فعالیت مراکز برای مدیریت و انجام امور در دسترس بوده و پاسخگو باشند و بر اساس برنامه کشیک اداری، حوزه‌های مختلف فعالیت و با همکاری کلیه بخش‌ها، برنامه‌ها اجرایی شود.

 

 

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش کردستان در ادامه سخنان خود از ابلاغ دستورالعمل وزارتی طرح اسکان به شهرستانها و مناطق استان خبر داد و با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت کلیه بخش های اقامتی استان و آمادگی برای پذیرش به صورت حضوری و رزرواسیون و اینترنتی و پشتیبانی اقدامات، بهداشت مراکز و سلامت میهمانان نوروزی را خیلی مهم دانست و بر رعایت پروتکل های بهداشتی و همراه داشتن کارت تزریق واکسن میهمانان و کنترل آن در هنگام پذیرش تاکید کرد.

 

وی در پایان اضافه کرد: یکی از اقدامات ضروری ستاد در سطح استان و شهرستان، نظارت و ارزیابی اقدامات مراکز پذیرش و اسکان مهمانان و نحوه ارائه خدمات به مهمانان قبل و حین اجرای طرح می باشد که باید از طریق اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات پیگیری شود.

کد خبر 1158302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha