معرفی شهدا برای تربیت نسلی در تراز انقلاب، ضروری است

مراسم یادواره ۴۰ شهید دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مراسم یادواره ۴۰ شهید دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد با حضور مسئولان کشوری و استانی در محل این دانشگاه برگزار شد.

 

عندلیب رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد  بیان کرد: ما الگویی برتر از شهدا نداریم چراکه شهدا از جنس ما و در بین ما زندگی کردند و می‌توانند الگوی ایثار و فداکاری برای ما باشند.

 

وی بیان کرد: انتقال آرمان‌های والای شهدا و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای دانشجو به جوانان از اهداف برگزاری این یادواره است.

 

جلیلی گفت: افتخار می کنیم که بسیج اساتید دانشگاه در راه جهاد گام برمی دارند و همه می دانیم که استقلال، عزت و سربلندی مردم ایران اسلامی از برکت خون‌های شهدا است.

 

دهقانی بیان کرد: شهدا ما را به اهل بیت وصل می کنند و تنها الگوی موفق شهدا هستند.

 

وی افزود: معرفی شهدا برای تربیت نسلی در تراز انقلاب، ضروری است و یادواره های شهدا در واقع راه واره هایی برای نشان دادن راه و رسم زندگی رو به روشنایی برای ما هستند.

 

حجت الاسلام غضنفری رئیس نهاد رهبری در دانشگاه فنی و حرفه ای استان نیز گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست که این موضوع بیانگر اهمیت یادواره شهدا و بزرگداشت آنان است.

 

و در پایان از کتاب یادنامه شهدای دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد با عنوان « مسافران مجنون» اثر غلامحسین بابایی ابرقویی رونمایی شد و پس از تجلیل ازخانواده معظم شهدا، پناهگاه داخل محوطه دانشگاه با عنوان گنجینه و موزه شهدای دانشگاه رونمایی شد.

کد خبر 1158368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha