فراخوان یازدهمین جشنواره استانی شعر و قصه در زنجان منتشر شد

به گفته سپهری، یازدهمین جشنواره استانی شعر و قصه در بخش های هفت گانه شعر کلاسیک فارسی، شعر کلاسیک ترکی، شعر آزاد فارسی، شعر آزاد ترکی، داستان کوتاه فارسی، داستان کوتاه ترکی و بخش ویژه پژوهشی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: یازدهمین جشنواره استانی شعر و قصه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و انجمن ادبی اشراق برگزار می‌شود.

 

داود سپهری ادامه داد: این جشنواره در بخش‌های هفت‌گانه شامل شعر کلاسیک فارسی، شعر کلاسیک ترکی، شعر آزاد فارسی، شعر آزاد ترکی، داستان کوتاه فارسی، داستان کوتاه ترکی و بخش ویژه پژوهشی برگزار می‌شود.

 

به گفته وی، ارسال آثار به این جشنواره از 21 اسفندماه مصادف با بزرگذاشت نظامی گنجوی آغاز شده و تا 16 اردیبهشت ماه یعنی سالروز حسین منزوی ادامه خواهد داشت.

 

این مسئول گفت: شرکت در این جشنواره برای عموم شاعران و نویسندگان استان و غیربومیان ساکن از جمله دانشجویان و ... آزاد است. آثار نباید در دوره‌های پیشین به این جشنواره ارسال شده باشد.

 

وی ادامه داد: هر شرکت کننده باید سه اثر نه کمتر نه بیشتر در هر بخش اثر ارسال کند و در بخش‌های ویژه ارسال یک اثر کفایت می‌کند و ارسال مشخصات کامل شناسنامه‌ای و نشانی و تصویر کارت ملی و عکس الزامی است.

 

سپهری افزود: بخش مربوطه باید در متن آثار ارسالی مشخص گردد و آثار فقط در قالب وورد پذیرفته می‌شود و شرکت کردن همزمان در همه بخش‌ها آزاد است و دبیرخانه حق استفاده از آثار ارسالی در تولیدات هنری و چاپ را دارد.

 

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: ارسال اثر به معنای قبول مقررات بوده و ارسال کننده به عنوان صاحب اثر شناخته می‌شود و مسولیت حقوقی آن بر عهده وی می‌باشد.

 

کد خبر 1158720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha