اسباب کشی در ایام نوروز بدون هماهنگی با پلیس ممنوع است

یادگاری گفت: هرگونه جابجایی اسباب و اثاثیه منزل و لوازم خانگی از (۲۵ اسفند) تا (۱۷ فروردین) بدون دریافت مجوز از پلیس ممنوع است و فقط با تایید کلانتری و پاسگاه محل انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی فرمانده انتظامی گلستان، سرهنگ «کامران یادگاری» اظهارداشت: به منظور پیشگیری از سرقت وسایل و لوازم منازل توسط سارقان با هماهنگی به عمل آمده با کلانتری‌ها و پاسگاه های انتظامی، هرگونه جابجایی اسباب و اثاثیه منزل و لوازم خانگی از (25 اسفند) تا (17 فروردین) بدون دریافت مجوز از پلیس ممنوع است و فقط با تایید کلانتری و پاسگاه محل انجام خواهد شد.

 

رئیس پلیس پیشگیری گلستان به مشاورین املاک که منازل مسکونی را اجاره یا رهن یا به فروش می‌رسانند، افزود: کسانی که به آن‌ها مراجعه می‌کنند و قصد جابجایی اسباب و اثاثیه را دارند به آنان یادآوری کنند که حتما با کلانتری محل هماهنگی های لازم برای جابجایی اثاثیه منزل را انجام دهند.

 

وی با تأکید بر رعایت نکات ایمنی از سوی مردم در ایام نوروز از آن‌ها خواست: در این ایام با پلیس همکاری لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

 

کد خبر 1158761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha