چهاربانده شدن مسیرهای مواصلاتی دهلران مطالبه عمومی است

حجت الاسلام موسوی گفت: تکمیل چهار خطه کردن مسیرهای مواصلاتی شهرستان دهلران از مطالبات مهم مردم این شهرستان در راستای کاهش میزان تصادفات جاده ای است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،  حجت‌الاسلام والمسلمین« سید محسن موسوی» در مراسم کلنگ‌زنی قطعه سوم دهلران به اندیمشک، اظهار کرد: متاسفانه مسیر دهلران به اندیمشک و دهلران به مهران به قتلگاه مردم تبدیل شده است.


 

وی افزود: در این مسیر ها بسیاری از خانواده ها عزیزان خود را بر اثر تصادفات جاده ای از دست دادند که  امروز با مشکلات روحی مواجه هستند.

 


 امام جمعه دهلران ادامه داد: مردم شهرستان دهلران ۸ سال دوران دفاع مقدس در این شهر ماندند و از مرزهای  کشور پاسداری کردند و امروز مسئولان باید به این مردم خدمت وت توجه کنند.


وی به مشکلات تردد در مسیر دهلران به اندیمشک اشاره کرد و گفت: امروز این مسیر به واسطه مرز مهران به  محل تردد زائران و ترانزیت کالا به کشور عراق تبدیل شده است و می طلبد که سرعت بخشی به تکمیل این مسیر در دستور کار قرار بگیرد.

 


 امام جمعه دهلران  خاطرنشان کرد: تکمیل جاده چمسرخ - حاضرمیل  ۱۸ سال زمان برده است و به عنوان یک مطالبه عمومی  مردم در بخش‌های میمه و زرین‌آباد  تبدیل گردیده است.

کد خبر 1158888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha