استقرار بالگرد اورژانس هوایی مطالبه جدی مسئولان و مردم طبس بود

قناعت با اشاره به اینکه در سفر قبلی بنده به شهرستان طبس یکی از مطالبات مهم و به حق مردم این خطه، استقرار بالگرد اورژانس هوایی بود، گفت: امروز این خواسته مردم به برکت پیگیری مسئولان محقق شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جواد قناعت» امروز(۲۷ اسفند) در حاشیه مراسم تحویل یک فروند بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان طبس ضمن تبریک ولادت با سعادت امام زمان(عج) و عید نوروز به مردم خراسان جنوبی و به ویژه به مردم شهرستان طبس، اظهار کرد: در سفر قبلی که در 23 دی ماه امسال به شهرستان طبس داشتیم، یکی از خواسته های جدی مردم و مسئولان این شهرستان از استاندار خراسان جنوبی، استقرار بالگرد اورژانس هوایی بود به برکت پیگیری های صورت گرفته امروز محقق شد.

 

وی با بیان اینکه در گذشته در شهرستان طبس بالگرد اورژانس هوایی مستقر بوده است، افزود: این بالگرد به دلایلی برای مدتی از طبس رفته بود و قرار بود که مجدد برگردد، اما این کار زمان بر شد و باعث شد تا یک مقدار حواشی به وجود آید.

 

قناعت با بیان اینکه بنده در سفر قبلی به شهرستان طبس قول داده بودیم که در اولین فرصت این موضوع را حل خواهیم کرد، گفت: با پیگیری های صورت گرفته از طرف دانشگاه علوم پزشکی، نماینده مردم طبس در مجلس و همه مسئولان، این خواسته مردم استان و طبس در این روز با برکت محقق شد.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه استقرار بالگرد اورژانس هوایی در طبس یک دلگرمی برای مردم این منطقه است، عنوان کرد: امید است به لطف خداوند از این بالگرد برای کارهای خیر و خوشحال کردن مردم استفاده شود.

کد خبر 1159041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha