خودکفایی مددجوی کمیته امداد با راه‌اندازی کلینیک فیزیوتراپی

مددجوی بااستعداد کمیته امداد با راه‌اندازی مرکز فیزیوتراپی، ضمن ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای خود، به ارائه خدمات درمانی به خانواده‌های نیازمند می‌پردازد.


کمیته امداد سال گذشته موفق به ایجاد 300 هزار فرصت شغلی برای جامعه هدف شد. این مشاغل حوزه‌های مختلف از کشاورزی و دامپروری تا مشاغل خدماتی در زمینه‌های گوناگون را در بر می‌گیرد. در این میان بسیاری از فرصت‌های شغلی متوجه فرزندان مددجو با تحصیلات دانشگاهی و تخصصی است.


سحر غبیشی، مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد فیزیولوژی ورزشی از دانشگاه شهید چمران اهواز است.


وی که موسس یک مرکز فیزیوتراپی است در مورد کار خود گفت: با تسهیلاتی که از کمیته امداد امام خمینی (ره) گرفتم و با تلاش و پشتکار توانستم این کلینیک را تاسیس کنم.


موسس کلینیک فیزیوتراپی ادامه داد: با توجه به رشته مرتبط خودم و استعدادسنجی صورت گرفته توسط کارشناسان اشتغال کمیته امداد آموزش‌های مهارتی لازم را فرا گرفتم و در ادامه با دریافت تسهیلات اشتغال توانستم این مرکز را راه‌اندازی کنم.


غبیشی در توضیح بیشتر درباره کار خود خاطرنشان کرد: بسیار راضی و خوشحال هستم از اینکه به خودکفایی رسیده و دیگر تحت پوشش نیستم و باعث افتخار است که به مردم خوب و خون گرم خودم خدمت می‌کنم.


وی اضافه کرد: من برای خدمت به مردم هرکاری از دستم بر بیاد و تا جایی که بتوانم انجام می‌دهم و برای بیماران کم نمی‌گذارم و امیدوارم بتوانم کمکی که از سوی جامعه و نهادهای حمایتی به من شد را به خانواده‌های نیازمند برگردانم.


این کارآفرین اظهار کرد: کارشناسان اشتغال کمیته امداد در جهت پایداری شغل ایجاد شده توسط مددجویان کمیته امداد یک سری بازدیدها در زمان اجرای طرح و بعد از اجرای طرح انجام می‌دهند که این همراهی و بازدیدها حتی بعد از خودکفایی مددجو ادامه پیدا می‌کند و در طول مراحل همراه و همیار تمامی طرح‌های اشتغال به مددجویان طرح های اشتغال هستند.
 

کد خبر 1160856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha