محفل انس با قرآن کریم در کانون «شهید علم الهدی» بن برگزار شد

حیدری بابیان اینکه محفل انس با قرآن کریم یکی از برنامه های ویژه این کانون است گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری «شهید علم الهدی» هر هفته در محفل انس با قرآن کریم که در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن برگزار می شود شرکت می کنند.

«علی اصغر حیدری» بابیان اینکه محفل انس با قرآن کریم یکی از برنامه های ویژه این کانون است به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: فعالان کانون فرهنگی هنری «شهید علم الهدی» هر هفته در محفل انس با قرآن کریم که در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن برگزار می شود شرکت می کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن ادامه داد: احیای جلسات سنتی قرآن در قالب طرح تلاوت نور توسط کانون ‌های مساجد اقدامی ارزشمند بوده و مسئولان فرهنگی مساجد به دنبال احیای کارکردهای مساجد هستند.

 

وی بابیان اینکه جلسات آموزشی قرآن کریم در رشته های روخوانی، روان خوانی و تجوید وی‍ژه خواهران و برادران در رده ‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می شود افزود: این جلسات با دعوت از اساتید مجرب در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن برگزار می شود.

 

حیدری گفت: تقویت فرهنگ قرآنی، تقویت و گسترش انس با قرآن کریم در قشرهای مختلف جامعه به ‌ویژه کودکان و نوجوانان، ترویج آیات و مفاهیم قرآن کریم در حوزه فرهنگ عمومی از اهداف برگزاری این دوره ‌ها است

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن ادامه داد: شناسایی استعدادهای مردمی و تلاش برای تقویت این استعدادها از دیگر اهداف برگزاری جلسات آموزشی قرآن کریم در کانون «شهید علم الهدی» بن است.

 

وی، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه، ترویج معارف قرآنی، توجه به مساجد به‌ عنوان پایگاه ‌های قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم را از دیگر اهداف برگزاری جلسات آموزشی قرآن کریم برشمرد.

 

کد خبر 1160963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha