حضور اعضای کانون فرهنگی هنری «ذوالفقار» شهرکرد در محفل انس با قرآن

سهرابی بابیان اینکه محفل انس با قرآن یکی از مهمترین برنامه های کانون فرهنگی هنری «ذوالفقار» شهرکرد است گفت: اعضای این کانون به صورت مستمر در محافل انس با قرآن و کلاس های آموزشی شرکت می کنند.

«محمد سهرابی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد، اظهار داشت: محفل انس با قرآن یکی از مهمترین برنامه های کانون فرهنگی هنری «ذوالفقار» شهرکرد است

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «ذوالفقار» مسجد امام هادی (ع) شهرکرد ادامه داد: اعضای این کانون به صورت مستمر در محافل انس با قرآن و کلاس های آموزشی شرکت می کنند.

 

سهرابی گفت: انس و الفت نوجوانان و جوانان با قرآن کریم و تعالی و تاثیر آن در زندگی آنها از مهمترین اهداف در برگزاری این مراسم است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «ذوالفقار» مسجد امام هادی (ع) شهرکرد ادامه داد: محفل نورانی انس با قرآن فضای جامعه را نورانی و روحانی می‌کند.

 

وی اظهار داشت: برگزاری این محافل می‌تواند آثار معنوی کلام نور و ترویج فرهنگ قرآنی را بخصوص در بین نسل جوان به دنبال داشته باشد.

 

سهرابی اذعان داشت: زیربنای هر حرکت اسلامی قرآن است و اگر در فعالیت‌های قرآنی به نوجوانان و جوانان توجه جدی شود به استحکام دینی جامعه منجر خواهد شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «ذوالفقار» مسجد امام هادی (ع) شهرکرد ادامه داد: بیشتر برنامه های فرهنگی این کانون به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی و از طریق شبکه های اجتماعی پیگیری می شود تا این فعالیت ها متوقف نشود.

 

کد خبر 1161160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha